Show simple item record

dc.contributor.advisorLópez Vélez, Ana Luisa ORCID
dc.contributor.authorÁlvarez Nagore, Izaskun
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-18T15:50:48Z
dc.date.available2021-11-18T15:50:48Z
dc.date.issued2021-11-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53841
dc.description57 p. : il.-- Bibliogr.: p. 41-44
dc.description.abstract[EUS] Emakume eta gizonen arteko parekidetasuna lortzea gizarte osoaren erronka da, baita hezkuntza formalarena ere. Hori dela eta, Gradu Amaierako honetan ikaskuntza-zerbitzuaz baliatuz, Gasteizko ikastetxe publiko bateko 5. mailako ikasleen artean ematen diren sexuen araberako desberdintasunezko jarrerak eta jokabideak identifikatu nahi izan dira, proposaturiko saio ezberdinen bidez ideia horiek bertan behera utzi ahal izateko. Horretarako, hezkidetzaren eta hautatutako metodologiaren azterketa sakonak egin dira, gero emaitzekin alderatu ahal izateko. Emaitzei dagokienez, hezkuntza formalean oraindik lana egin behar dela ondoriozta daiteke txikitatik sexu-aniztasun, identitate edota orientazio sexuala bezalako gaiak tabutzat ez hartzeko.es_ES
dc.description.abstract[ES] La igualdad entre mujeres y hombres es un reto para toda la sociedad y también para la educación formal. Por ello, aprovechando el aprendizaje-servicio, como metodología, mediante este Trabajo Fin de Grado, se ha querido identificar las actitudes y comportamientos desiguales por sexos que se dan entre el alumnado de 5º de un centro público de Vitoria-Gasteiz, con el fin de que a través de diferentes sesiones propuestas se puedan eliminar estas ideas. Para ello se ha investigado sobre la coeducación y la metodología seleccionada, que permiten su posterior contraste con los resultados obtenidos. En cuanto a los resultados, se puede concluir que todavía hay que trabajar en la educación formal para que los niños y niñas no tengan como tabú temas como la diversidad sexual, la identidad o la orientación sexual.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectinklusioa
dc.subjecthezkidetza
dc.subjectintersekzionalitatea
dc.subjectikaskuntza-zerbitzua
dc.subjecteskola
dc.subjectinclusión
dc.subjectcoeducación
dc.subjectinterseccionalidad
dc.subjectaprendizaje-servicio
dc.subjectescuela
dc.titleInklusioa lantzea ikaskuntza zerbitzuaren bidez: hezkidetza eta ikaskuntza zerbitzuaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:23:34Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister114251-869042-09
dc.identifier.gaurassign109498-869042


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record