dc.contributor.advisor | Morillas Loroño, Héctor | |
dc.contributor.author | Lacadena Iruretagoyena, Alaitz | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T16:12:51Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T16:12:51Z | |
dc.date.issued | 2021-11-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/53851 | |
dc.description | 40 p. : il.-- Bibliogr.: p. 35-37 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gradu Amaierako Lan honek Aukera Askeko Zientzia espazio (AAZE) eta jarduera batzuk praktikan jartzea du helburu, hain zuzen ere, Hernanin (Gipuzkoa) kokatua dagoen eskola batean Haur Hezkuntzako etapan aurrera eraman eta bertatik ondorioak ateratzean datza, horretarako behaketa taulak erabiliko dira, prozesua eta haurren ezagutza berriak ebaluatzeko magnetismoaren inguruan. Indar-magnetikoen modeloa landuko da espazio horretan, haurren aurreideiak kontuan hartuz beti ere eta zentrora egokituz espazioa.
Gaia modu apropos batean kokatzeko, zientzia zer den eta eskolan hori lantzearen garrantziaz hitz egingo da. Bestalde, Curriculumak diona kontuan hartuko da eta nola landu behar den zientzia ere, irakaslearen rolari duen garrantzia emanez.
Honen ostean, modu sakon batean AAZE en inguruko azalpena emango da, magnetismoaren inguruan bezala. Aurretik aipatu den bezala, haurren aurreideiak kontuan hartuko dira eta aipamen labur bat aurretik gai hau jorratu duten ikerketa eta lanei.
Hori guztia kontuan izanda, aipatutako helburuak lortu ahal izateko erabili den metodologia azaldu da eta lortutako emaitza interesgarriak aztertu ondoren, ondorioetan zentratu da GRal-a, hausnarketa sakon bat eginez. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] El siguiente Trabajo de Fin de Curso tiene como finalidad poner en práctica varios
Espacios de Ciencia de Libre Elección y ejercicios, concretamente, en un colegio situado en
Hernani (Guipúzcoa) en la etapa de Educación infantil y sacar conclusiones del proceso de
aprendizaje y nuevos conocimientos sobre el magnetismo, mediante unas rúbricas
personalizadas.
Para situar el tema de una manera adecuada, se hablará de lo que es la ciencia y de
la importancia de trabajarlo en la escuela. Por otra parte, se tendrá en cuenta lo que dice el
currículum y cómo se debe trabajar también la ciencia, dando la importancia que tiene al
papel del profesor.
A continuación, se dará una explicación profunda sobre los Espacios de Ciencia de
Libre Elección, al igual que sobre el magnetismo. Como se ha mencionado anteriormente,
se tendrán en cuenta los prejuicios de los niños y niñas y también se dará una breve
referencia a las investigaciones y trabajos que han abordado anteriormente este tema.
Teniendo en cuenta todo ello, se explica la metodología utilizada para la consecución
de los objetivos mencionados y tras analizar los interesantes resultados obtenidos, el TFG
se centra en las conclusiones, realizando una profunda reflexión. | |
dc.description.abstract | [EN] The following Final Degree Project aims to put into practice different Free Choice
Science Spaces and activities, specifically, in a school located in Hernani (Guipúzcoa) in the
Early Childhood Education stage, and to draw conclusions from the learning process and
new knowledge about magnetism, through personalized rubrics.
In order to situate the subject in an adequate way, we will talk about what science is
and the importance of working on it at school. On the other hand, it will be taken into account
what the curriculum says and how science should also be worked on, giving the importance
it has to the teacher's role.
Next, a deep explanation will be given about the Free Choice Science Spaces, as
well as about magnetism. As mentioned above, children's prejudices will be taken into
account and a brief reference will also be given to research and work that has previously
addressed this topic.
Taking into account all this, the methodology used to achieve the mentioned
objectives is explained and after analyzing the interesting results obtained, the FDP focuses
on the conclusions, making a deep reflection. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Haur Hezkuntza | es_ES |
dc.subject | zientzia | es_ES |
dc.subject | magnetismoa | es_ES |
dc.subject | aukera askeko zientzia espazioa | es_ES |
dc.subject | proposamen praktikoa | es_ES |
dc.subject | errubrika | es_ES |
dc.subject | aurreideiak | es_ES |
dc.subject | diagnostikoa | es_ES |
dc.subject | espazioa | es_ES |
dc.subject | Educación infantil | |
dc.subject | ciencia | |
dc.subject | rúbrica | |
dc.subject | espacios de ciencia de libre elección | |
dc.subject | diagnóstico | |
dc.subject | propuesta práctica | |
dc.subject | prejuicios | |
dc.subject | actividad | |
dc.subject | magnetismo | |
dc.subject | Early Childhood Education | |
dc.subject | science | |
dc.subject | rubric | |
dc.subject | free choice science spaces | |
dc.subject | diagnosis | |
dc.subject | practical proposal | |
dc.subject | activity | |
dc.subject | prejudices | |
dc.subject | magnetism | |
dc.title | Magnetismoa lantzen aukera askeko zientzia espazio bitartez | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2021-06-21T07:08:25Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2021, la autora | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil | es_ES |
dc.contributor.degree | Haur Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 114644-871224-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 109270-871224 | |