Show simple item record

dc.contributor.advisorAlvarez Uria, Amaia ORCID
dc.contributor.authorPinto Doval, Iratxe
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-25T17:27:37Z
dc.date.available2021-11-25T17:27:37Z
dc.date.issued2021-11-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/54105
dc.description67 p. -- Bibliogr.: p. 30-34
dc.description.abstract[EUS] Genero-rolei buruz hitz egitean, iraganeko zerbait dela pentsatzen dugu, zoritxarrez gaur egun oraindik existitzen direla ohartu gabe. Hala ere, argi dago hamarkadetan rol horiek aldatzen joan direla, onerako nahiz txarrerako. Beraz, Gradu Bukaerako Lan honetan, ikerketa narratiboaren eta adin, herri, hiri eta ikastetxe desberdinetako irakasleei egindako elkarrizketen bidez, desberdintasunak azter daitezke. Guztira 28-57 urte bitarteko 9 irakaslek parte hartu dute eta irakasle bakoitzaren datu eta adierazpen esanguratsuenak bildu eta besteekin konparatzean oinarritu da ikerketa hau, eta esan beharra dago denboran zeharreko aldaketa horiek ez direla izan oso nabariak irakasle horien artean, nahiz eta belaunaldi desberdinetakoak izan, pentsamendu antzekoak izan dituztelako denek. Elkarrizketetatik ateratako informazio praktikoaz gain, gai horri buruz adituek argitalpenetan eraikitako teoria ere agertuko da, adibidez, ikertu egin da gizartea aldatzen joan izan den heinean, genero-rol batzuk murriztuz joan direla.es_ES
dc.description.abstract[ES] Al hablar de roles de género, siempre pensamos como si fuese algo del pasado, sin ser conscientes de que, desgraciadamente, hoy en día siguen existiendo. Aun así, está claro que durante las décadas ese tipo de roles van cambiando, sea para bien o para mal. Por lo que, en este Trabajo de Fin de Grado, por medio de la investigación narrativa y un cuestionario realizado mediante una entrevista a diferentes profesoras de diferentes edades, pueblos y ciudades y colegios, se pueden examinar las diferencias. En total han participado 9 maestros/as de entre 28 y 57 años y se basa en recoger los datos y frases más curiosos de cada profesora y compararlo con las demás, y he de decir que esas diferencias no han sido muy evidentes entre las profesoras, a pesar de ser de generaciones diferentes, han tenido pensamientos parecidos. Además de la práctica, también aparecerá la teoría que han aportado diferentes autores sobre este tema, como por ejemplo, se ha investigado que a medida que la sociedad ha ido cambiando, algunos roles de género se han ido disminuyendo.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectgeneroaes_ES
dc.subjectHaur Hezkuntza
dc.subjectgenero-rolak
dc.subjectbelaunaldiak
dc.subjectikerketa narratiboa
dc.subjectgénero
dc.subjectEducación Infantil
dc.subjectroles de género
dc.subjectgeneraciones
dc.subjectinvestigación narrativa
dc.titleHHko maistren genero-rolen pertzepzioaren eboluzioa, belaunaldiz belaunaldi.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T09:57:59Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister115422-877247-09
dc.identifier.gaurassign109061-877247


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record