dc.contributor.advisor | Longarte Arriola, Joseba Jon | |
dc.contributor.author | Castro Suárez, Aitor | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T17:31:28Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T17:31:28Z | |
dc.date.issued | 2021-11-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/54107 | |
dc.description | 75 p. : il.-- Bibliogr.: p.45-46 | |
dc.description.abstract | [EUS] Gradu amaierako lan honen abiapuntua graduan zehar aztertutako pedagogoen
berrikuspena izan da. Hauek eragin handia izan dute hezkuntzaren historian zehar.
Horretako bat Howard Gardner izan da, hezkuntza aberats eta anitz baten alde jotzen duena,
ikasleetan oinarrituta. Lan honetan, Gardnerren adimen anitzen teoria landuko da.
Lehenengo teoriaren funtsa azalduko da, geroago proposamen didaktiko zehatz bat era
praktikoan diseinatzeko. Proposamen honetan ikasleen interesak kontuan hartuko dira,
betiere haiek prozesu osoaren protagonista bihurtuz. Helburu horrekin elkarrizketa batzuk
burutuko dira ikasleen interesak eta nahiak jasotzeko eta ikaskuntza prozesua esanguratsua
bihurtzeko. Azkenik, Gardnerren ideien gauregunekotasunaren pertinentziaz hausnartuko da. | |
dc.description.abstract | [ES] En este trabajo de fin de grado nos vamos a sumergir en el mundo de la pedagogía teniendo
en cuenta los autores que se han visto durante la carrera. Muchos pedagogos han obtenido
mucha importancia durante la historia gracias a sus ideas y principios. Uno de estos
pedagogos ha sido Howard Gardner gracias a su teoría, que apuesta por una educación rica
basada en los intereses y necesidades de los alumnos . Después de desarrollar sus ideas y
teoría sobre las inteligencias se va a proponer una secuencia didáctica basada en dicha
teoría. Para ello se van a tener en cuenta los intereses de los alumnos mediante unas
conversaciones para convertirlos en los verdaderos protagonistas y que el proceso de
aprendizaje sea significativo. Por último, se reflexionará sobre la pertinencia de la actualidad
de las ideas de Gardner. | |
dc.description.abstract | [EN] In this last project of the education degree we are going to immerse in the world of pedagogy.
A lot of pedagogues become important because of their ideas and values and one of them is
Howard Gardner. In this project are going to analyze his ideas, the theory of multiple
intelligences. After analyzing his ideas a didactic sequence based on orientation will be
proposed to carry out this theory. For this, the interest of the students will be taken into
account through coverations to make them the protagonist of the process and to make the
process significant. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Howard Gardner | |
dc.subject | pedagogia | |
dc.subject | adimen anitzak | |
dc.subject | ikasleen interesak | |
dc.subject | proposamen didaktikoa | |
dc.subject | ikaskuntza esanguratsua | |
dc.subject | pedagogía | |
dc.subject | inteligencias múltiples | |
dc.subject | interés de los alumnos | |
dc.subject | secuencia didáctica | |
dc.subject | enseñanza significativa | |
dc.subject | pedagogy | |
dc.subject | multiple intelligences | |
dc.subject | students interest | |
dc.subject | didactic sequence | |
dc.subject | significant education | |
dc.title | Howard Gardnerren adimen anitzen teoria. Eguneraketa praktikoa. | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2021-06-21T06:23:39Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2021, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 114672-771837-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 109491-771837 | |