Genero ikuspegitik hezkidetzaren erabileraren erronkak
Date
2022-01-18Author
Fernández Pereda, Amaia
Metadata
Show full item recordAbstract
[EU] Gaur egun hezkidetza terminoa gero eta gehiago erabiltzen da, eta legeek generoen arteko parekidetasuna babesten dute. Ondorioz, egungo irakasleriaren betebehar bat hezkidetzan heztea da. Emakume eta gizonen arteko berdintasuna lantzea gizartearen erronka da, baita hezkuntzarena ere. Horren ondorioz, lanaren xedea eskolan
hezkidetzaren erabilera zein den ikertzea izan da, geroago, esku hartze baten proposamena egiteko. Gainera, irakasleek hezkidetza gaian dituzten ahultasun eta indarguneak identifikatzeko erabilgarria da, ondoren euren kabuz hobekuntzei buruzko gogoeta egiteko. Hori lortzeko, aurretik aztertutako gai batzuk aukeratu dira eta
inkestaren bidez horien inguruko erantzunak jaso dira. Geroago, emaitza horietatik ondorio batzuk ateratzeko eta ikasleei bideratutako proposamen bat egiteko. [EN] The term of coeducation is used often, and laws protect gender equality. For this reason, one of the duties of teachers is to educate in coeducation. Offering equality between women and men is a social and educational challenge. Consequently, the object of the work has been to study the use of coeducation in the school and offer a proposal of
intervention. It shall also be useful to identify the weaknesses and positive aspects which teachers have in the matter of coeducation, and to reflect on improvements. For this, a number of previously studied topics and fields have been selected and answers have been
received about them by a poll. Later, to draw conclusions from these results and make a proposal to the students. [ES] Cada vez se utiliza más el término coeducación, y las leyes protegen la igualdad de género. Por ello, una obligación del profesorado es educar en coeducación. Trabajar la igualdad entre mujeres y hombres es un reto social y educativo. En consecuencia, el objetivo del trabajo ha sido investigar cuál es el uso de la coeducación en la escuela, para ofrecer una propuesta de intervención. Además, servirá para identificar las debilidades y fortalezas del profesorado en materia de coeducación, para reflexionar sobre las mejoras. Para ello, se han seleccionado una serie de temas previamente analizados y se han obtenido respuestas a través de una encuesta, para extraer algunas conclusiones de estos resultados y elaborar una propuesta orientada al alumnado.