Show simple item record

dc.contributor.advisorCastrillo Casado, Janire
dc.contributor.authorGuinea González, Iratxe
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2022-01-18T17:24:46Z
dc.date.available2022-01-18T17:24:46Z
dc.date.issued2022-01-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/55064
dc.description.abstract[EU] Mobile Learning-a eta app-ak hezkuntza baliabide gisa gero eta garrantzia handiagoa hartzen joan dira. Ikerketa honen bidez, irizpide batzuk jarraituz, gaur egun plataforma digitaletan eskuragarri dauden Gizarte Zientziei buruzko eta euskaraz aurkitzen diren hainbat app aukeratu dira. Hauek ezaugarritzeko, eskaintzen duten komunikazio eredua eta ikaskuntza-prozesuak ebaluatzeko, baita Gizarte Zientziak irakasteko duten potentziala eta balio didaktikoa baloratzeko helburuarekin ere, GIPyPAC ikerketa-taldeak (Kortabitarte et al., 2017) erabilitako ebaluazio fitxaren egokitzapen bat erabili da. Lanaren emaitzak kontuan hartuta, egiaztatu ahal izan da erabilitako app-ak hezkuntza-gabeziaz beteta daudela, baita konpetentzia sozial eta zibikoari ematen dioten tratamendua ez dela nahikoa erabiltzaileek gaitasun hori bere osotasunean garatzeko ere.es_ES
dc.description.abstract[ES] El Mobile Learning y las apps han ido adquiriendo cada vez mayor relevancia como recurso educativo. A través de este estudio, se han seleccionado, siguiendo unos criterios, diferentes apps disponibles actualmente en plataformas digitales sobre Ciencias Sociales y que se encuentran en euskera. Con el objetivo de caracterizarlas, evaluar el modelo de comunicación y los procesos de aprendizaje que ofrecen, así como su potencial docente y valor didáctico en Ciencias Sociales, se ha utilizado una adaptación de la ficha de evaluación utilizada por el equipo de investigación GIPyPAC (Kortabitarte et al., 2017). Teniendo en cuenta los resultados del trabajo, se ha podido constatar que las apps utilizadas están llenas de carencias educativas, y que el tratamiento que hacen de la competencia social y cívica no es suficiente para que los usuarios desarrollen plenamente dicha capacidad.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
dc.subjectGizarte Zientziak
dc.subjectkonpetentzia sozial eta zibikoa
dc.subjectMobile Learning
dc.subjectapp
dc.subjecteuskara
dc.titleLehen Hezkuntzako ikasgelan Gizarte Zientziak ikasteko baliabide berritzaileak: app-ak euskarazes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-04T15:56:14Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-CompartirIgual (cc by-sa)
dc.identifier.gaurregister113196-879461-09
dc.identifier.gaurassign105340-879461


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-CompartirIgual (cc by-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual (cc by-sa)