dc.contributor.advisor | Makazaga Odria, Joseba | |
dc.contributor.author | Narbaiza Arrondo, Iker | |
dc.contributor.other | F. INFORMATICA | |
dc.contributor.other | INFORMATIKA F. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T18:06:46Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T18:06:46Z | |
dc.date.issued | 2022-10-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/58118 | |
dc.description.abstract | Gradu Amaierako Lan proiektu honen helburua satelite artifizialen ibilbidearen kalkulua
eta bistaraketa egitea da. Era berean, Unity ingurunearen eta Oculus VR gailuen kalkulugaitasuna ere neurtu nahi da. Gailuak erabiltzeko bi era daude, alde batetik, kanpoko
CPU baten bidez kalkulatutako ingurune birtuala erakusteko erabil daiteke, baina bestetik,
gailuak berak kalkulatutako inguruneak erakusteko ere bailia daiteke. Azken erabilera
hau askoz autonomoagoa da, baina gailuaren kalkulu-gaitasunaren menpe geratzen da
erabiltzailea.
Hizkuntza: Euskera | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | bistaraketa birtuala | es_ES |
dc.subject | Unity ingurunea | |
dc.subject | ekuazio diferentzialak | |
dc.title | Sateliteen ibilbidearen kalkulua eta bistaraketa Unity ingurunean | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-06-21T07:22:52Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2022, el autor | |
dc.contributor.degree | Informatika Ingeniaritzako Gradua | es_ES |
dc.contributor.degree | Grado en Ingeniría Informática | |
dc.identifier.gaurregister | 124130-921812-10 | |
dc.identifier.gaurassign | 133851-921812 | |