Search
Now showing items 1-6 of 6
Boletín 4. Buletina
(GANDERE, 2022)
Laugarren buletinak “Aniztasun funtzionalera hurbilduz genero perspektiba intersekzionaletik” izena dauka. Buletinaren helburua izan da aniztasun funtzionala duten emakumeen inguruko ikerketak, esperientziak eta baliabideak ...
Boletín 3. Buletina
(GANDERE, 2021)
GANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean.
Hirugarren buletin honek ...
Boletín 2. Buletina
(GANDERE, 2020)
Bigarren buletin honek titulutzat “Arte eszenikoak, hezkuntza eta generoa” dauka. Bere helburua, arte eszenikoen alorrean generoak dituen inplikazioei buruz gogoeta egitea da; praktika eta antzerki erreminta batzuk eskaintzea ...
Genero parekidetasuna behatzeko tresna
(GANDERE, 2018)
Tresna honek Haur Hezkuntzako irakasleengan generoari lotutako praktiken inguruko gogoeta bultzatu nahi du.
Boletín 1. Buletina
(GANDERE, 2019)
Lehen buletin honetan “Genero Sozializazioa eta Eskola Testuingurua: Hobekuntzarako Gakoak” izeneko Jardunaldia aurkezten da. Jardunaldia Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Berdintasunerako Zuzendaritzak diruz lagundu ...
“Itsaslamina-isatsa” ipuinaren lanketa estrategia dramatikoen bitartez
(GANDERE, 2023)
Esther Uria Iriartek gida didaktiko bat egin du, “ITSASLAMINA-ISATSA” ipuina genero-ikuspegitik lantzeko estrategia dramatikoak erabiltzea proposatzen duena. Material didaktiko hori familian, eskolan eta/edo unibertsitatean ...