dc.contributor.advisor | Redondo Rodríguez, Iratxe | |
dc.contributor.author | Sánchez Sánchez, Ane Miren | |
dc.contributor.other | F. EDUCACION - BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO HEZKUNTZA F. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T17:32:05Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T17:32:05Z | |
dc.date.issued | 2023-02-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/59977 | |
dc.description.abstract | [EU] GrAL honen bidez, gurasoek egokitze-aldiari buruz duten jarrera, inplikazioa eta asebetetze maila analizatu, bizi dituzten sentipenak/bizipenak ikertu eta COVID-19 egoerak haurren egokitzapenean izan duen eragin posiblea aztertzearekin batera, irakasleek egokitze-aldiari ematen dioten garrantzia, horri eskainitako tartea eta ager daitezkeen zailtasunak analizatu egin dira. Horretarako, 70 gurasok galdetegi bat bete zuten eta 7 irakasle elkarrizketatu ziren. Ateratako ondorioak gurasoek jarrera/ bizipen positiboagoak adierazten dituztela nahi beste inplikazio izan dutenean; COVID egoerak izandako ondorioak latzagotzat jotzen dituztela irakasleek gurasoek baino; eta irakasleek egokitze-aldia garrantzitsua dela esan arren, egutegiak zehaztutako denbora baino ez diotela ematen izan dira. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Con este TFG, se analiza la actitud, implicación y satisfacción de los padres respecto al periodo de adaptación, las sensaciones/vivencias que experimentan y el posible impacto de la COVID-19 en la adaptación de los niños y niñas, al igual que la importancia que el profesorado otorga al periodo de adaptación, el tiempo dedicado al mismo y las dificultades que pueden aparecer. Para ello, 70 padres y madres rellenaron una encuesta y se entrevistaron 7 profesores. Las conclusiones extraídas son que los padres y madres expresan actitudes/vivencias más positivas cuando han tenido el nivel de implicación deseado; que los profesores/as consideran más severas las consecuencias de la situación de COVID que los padres/madres; y que aunque el profesorado diga que el periodo de adaptación es importante, le otorgan sólo el tiempo que marca el calendario. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This GRAL analyzes parents' attitude, involvement and satisfaction with the adaptation period, the sensations/experiences they experience, and the possible impact of COVID-19 in children’s adaptation. Also, the importance teachers attribute to the adaptation period, the time span they dedicate to it and the difficulties that may appear. For this purpose, 70 fathers and mothers completed a questionnaire and 7 teachers were interviewed. The conclusions revealed that parents express more positive attitudes/experiences when they have had the desired level of implication, that teachers consider the consequences of the COVID situation more severe than parents, and that although teachers say that the adaptation period is important, they give it only the time it marks the calendar. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | |
dc.subject | egokitze-aldia | es_ES |
dc.subject | gurasoak | es_ES |
dc.subject | irakasleak | es_ES |
dc.subject | parte hartzea | es_ES |
dc.subject | sentimenduak | es_ES |
dc.subject | COVID | es_ES |
dc.subject | periodo de adaptación | es_ES |
dc.subject | padres | es_ES |
dc.subject | profesores | es_ES |
dc.subject | participación | es_ES |
dc.subject | sentimientos | es_ES |
dc.subject | COVID | es_ES |
dc.subject | adaptation period | es_ES |
dc.subject | parents | es_ES |
dc.subject | teachers | es_ES |
dc.subject | participation | es_ES |
dc.subject | feelings | q |
dc.subject | COVID | es_ES |
dc.title | Egokitze-aldiaren bizipena guraso eta irakasleen ikuspegitik | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-06-02T13:17:56Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa) | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Infantil;;Haur Hezkuntzako Gradua | es_ES |
dc.identifier.gaurregister | 122347-911598-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 124656-911598 | |