dc.contributor.advisor | Bilbao Quintana, Naiara | |
dc.contributor.author | Gorordo Rebolleda, Ekaitz | |
dc.contributor.other | F. EDUCACION - BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO HEZKUNTZA F. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T17:43:14Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T17:43:14Z | |
dc.date.issued | 2023-02-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/59981 | |
dc.description.abstract | [EU] Lan honetan espazioaren kudeaketa berritzaile eta eraikitzailea aztertzen da Lehen Hezkuntzako etapa osoan, makerspace izenarekin ezagutzen dena. Horretarako, berrikuspen bibliografiko bat egin da, gai horri buruzko oinarri teoriko zabala garatzeko aukera eman duena. Informazio guztia aztertu ondoren, ikastetxeetako metodologiek aldaketa bat behar dutela ikusi da. Horri aurre egiteko, makerspace baten inplementazioa egokia dela ikertu da, eta horri esker, ikasleek jarrera aktiboa, autonomia, kritikotasuna, besteak beste sustatuko lukete. Honelako metodo bat ikastetxeetan ezartzeko asmoz, eta beraiei bidea errazteko, gida bat sortzea erabaki da. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Este trabajo analiza la gestión innovadora y constructiva del espacio a lo largo de toda la etapa de Educación Primaria bajo el nombre de Makerspace. Para ello se ha realizado una revisión bibliográfica que ha permitido desarrollar una amplia base teórica sobre este tema. Una vez analizada toda la información, las metodologías de los centros deben ser objeto de un cambio. Para contrarrestarlo, se ha investigado la idoneidad de la implementación de un makerspace, que permitiría al alumnado desarrollar una actitud activa, autónoma, crítica, etc. Con el fin de implantar un método de este tipo en los centros educativos y facilitar su camino, se ha decidido crear una guía. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This assigment analyses the innovative and constructive process of the space throughout all the stages of Primary Education under the name Makerspace. For this reason, it has been carried out a bibliographic revision which has allowed to develop a wide theoretic base about the subject. Once all the information has been checked, the metodology of the centres must be changed. To counter, the suitability of the implementation of makerspace has been investigated, which will allow the students to develop an active attitude, autonomy, criticality and so on… With the aim of introducing a method of this kind in the educative centres and make its way easy, it has been decided to make up a guide. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/ | |
dc.subject | makerspace | es_ES |
dc.subject | berrikuntza | es_ES |
dc.subject | teknologia | es_ES |
dc.subject | STEAM | es_ES |
dc.subject | makerspace | es_ES |
dc.subject | innovación | es_ES |
dc.subject | tecnología | es_ES |
dc.subject | STEAM | es_ES |
dc.subject | makerspace | es_ES |
dc.subject | innovation | es_ES |
dc.subject | technology | es_ES |
dc.subject | STEAM | es_ES |
dc.title | Espazioaren kudeaketa berritzailea eta eraikitzailea hezkuntzan (MakerSpace) | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-06-02T12:59:14Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | Atribución-NoComercial (cc by-nc) | |
dc.identifier.gaurregister | 122543-923448-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 120253-923448 | |