Show simple item record

dc.contributor.advisorGaintza Jauregi, Zuriñe ORCID
dc.contributor.authorBilbao Martinez, Nile
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T17:59:42Z
dc.date.available2023-02-20T17:59:42Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/59994
dc.description.abstract[EU] Lehen Hezkuntzako irakasle izango naizen heinean, eta eskola inklusiboaren barne, garrantzitsua da aurki ditzakegun ikasle desberdinei buruzko ezagutzak edukitzea. Gaitasun Handiko ikasleek (GHI) esparru sozialean arazoak izaten dituztela esan ohi da. Gainera, hezkuntza arloan aplikatzen diren metodo gehienak alderdi akademikoari erantzuna ematera bideratuta daude, eremu soziala alde batera utziz. Hori dela eta, lan honen helburua GHI baten eremu soziala aztertzea izango da. Horretarako, GH ikasle baten kasu azterketa egingo da, elkarrizketa eta soziograma erabiliz, honen egoera soziala aztertzeko. Emaitzetan ikusten den bezala, GH ikasleak ez du beste ikaskideekin harremantzeko arazorik, eta ondoriozta dezakegu, sozializatzeko arazo horiek ez doazela GHI izateren eskutik.es_ES
dc.description.abstract[ES] Dentro del ámbito de la Educación Primaria y la escuela inclusiva, es importante tener conocimientos sobre los diferentes alumnos que podemos encontrar. Se suele decir que el alumnado de Altas Capacidades Intelectuales (ACI) tiene problemas en el ámbito social escolar. Además, la mayoría de los métodos aplicados en el área educativa están orientados a dar respuesta a la dimensión académica, al margen del ámbito social. Por ello, el objetivo de este trabajo será analizar el ámbito social de un alumno con ACI. Se realizará un análisis utilizando el diálogo y el sociograma para analizar su situación social. Como se observa en los resultados, el alumno no tiene problemas de relación con otros compañeros y compañeras, y podemos concluir que los problemas de socialización no van de la mano de la condición de ACI.es_ES
dc.description.abstract[EN] In the environment of primary education and within inclusive schools, it is important to know about the different students we can find. Students with High Intellectual Abilities (HIA) are often said to struggle in the social aspects of school. In fact, most of the methods applied in the educational field are oriented to respond to the academic dimension, outside of the social sphere. Accordingly, the objective of this study will be to analyze the social situation of a student with High Intellectual Abilities (HIA). The analysis of the HIA student will be performed using dialogue and a sociogram to analyze his social situation. As shown in the results, the student has no relationship problems with his colleagues, and we can conclude that socialization problems do not go hand in hand with the HIA condition.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
dc.subjectgaitasun handiakes_ES
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.subjectsozializazioaes_ES
dc.subjectezaugarriakes_ES
dc.subjecterantzunaes_ES
dc.subjectaltas capacidades intelectualeses_ES
dc.subjectEducación Primariaes_ES
dc.subjectsocializaciónes_ES
dc.subjectcaracterísticases_ES
dc.subjectrespuestaes_ES
dc.subjecthigh intellectual abilitieses_ES
dc.subjectPrimary Educationes_ES
dc.subjectsocializationes_ES
dc.subjectcharacteristicses_ES
dc.subjectresponsees_ES
dc.titleGaitasun handiko Lehen Hezkuntzako ikasleak gelako eremu sozialeanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T12:47:22Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-CompartirIgual (cc by-sa)
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria, Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurregister122691-910367-09
dc.identifier.gaurassign120238-910367


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-CompartirIgual (cc by-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-CompartirIgual (cc by-sa)