Show simple item record

dc.contributor.advisorPeña Zabala, Miriam ORCID
dc.contributor.authorOlasagasti Martinez, María
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T18:08:15Z
dc.date.available2023-02-20T18:08:15Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60001
dc.description.abstract[EU] Lan honetan instalazio artistikoak Mugimendu Autonomoan proposamen pedagogiko berritzaile gisa aztertzen dira. Horretarako, instalazio artistiko proposamen bat egin da 4 eta 5 urteko haurrentzat, ispilua elementu nagusitzat hartuta. Espazio ludiko honen helburua harreman sozialak, esperimentazioa, arte garaikidera hurbiltzea, bere ideien sorkuntza eta adierazpena eta joko aurresinboliko eta sinbolikoa ahalbidetzea da. Haurren jardunen emaitzak aztertzeko, ulertzeko, interpretatzeko eta lortzeko irudi eta landa-oharren bidez dokumentatu da proposamena. Emaitza horiek aztertuta, ondorio nagusiak atera dira instalazio artistikoak jarduteko askatasuna, parte-hartzea, lankidetza, pentsamendu dibergentea eta sentsibilitatea ahalbidetzen dituela, eta, horrela, haurren garapen integrala errazten dela.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.subjectartea
dc.subjectinstalazio artistikoak
dc.subjectmugimendu autonomoa
dc.subjectjolas sinbolikoa
dc.titleInstalazio artistikoaren ekarpena mugimendu autonomoan. Haur Hezkuntzako haurrekin egindako proposamenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T13:14:15Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2022, María Olasagasti Martinez
dc.identifier.gaurregister122553-731189-09
dc.identifier.gaurassign125687-731189


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record