dc.contributor.advisor | Martinez Merino, Nagore | |
dc.contributor.author | Mirandona Alvarez, Ariane | |
dc.contributor.other | F. EDUCACION - BILBAO | |
dc.contributor.other | BILBOKO HEZKUNTZA F. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T18:18:59Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T18:18:59Z | |
dc.date.issued | 2023-02-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/60007 | |
dc.description.abstract | [EU] Ikerketa honen helburua Mugimendu Autonomoa aurrera eramaten duten lau eskolen errealitatea jasotzea, psikomotrizitatean aldaketarik ez ezartzearen arrazoia ezagutzea eta pedagogia honek psikomotrizitatean izan duen eragina aztertzea izan da. Pedagogia honekin lan egiten duten eskoletako Haur Hezkuntzako lau irakasle eta Berritzeguneko ahokulari nagusia elkarrizketatu dira. Jasotako datuek adierazi dute Psikomotrizitatea Mugimendu Autonomoaren aurretiko askatasun (g)unea dela. Gainera, haurrek mugimenduaren bitartez ikasten dutela egiaztatu da. Horrez gain, espazioaren berantolakuntzaren garrantzia, ekosistemetako material guztia haurren altuerara egokituta izatea eta prozesuari azken emaitzari baino arreta gehiago jartzea garrantzia handiko puntuak direla ondorioztatu da. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] El objetivo de este estudio ha sido recoger la realidad de las cuatro escuelas que llevan a cabo el Movimiento Autónomo, conocer la razón por la que no se introducen cambios en la psicomotricidad y analizar el impacto de esta pedagogía en la psicomotricidad. Se ha entrevistado a cuatro profesores de Educación Infantil de las escuelas que trabajan con esta pedagogía y a la asesora principal del Berritzegune. Los datos recogidos indican que la Psicomotricidad es un espacio y momento de libertad previo al Movimiento Autónomo. Además, se ha comprobado que los niños aprenden a través del movimiento. Se concluye que la importancia de la organización del espacio, la adecuación de todo el material de los ecosistemas a la altura de los niñ@s y la mayor atención al proceso que al resultado final son puntos importantes. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] The aim of this study is to collect the reality of four schools that carry out Autonomous Movement, to know the reason why changes in psychomotricity are not introduced and to compare Berritzegune's principles with reality. For this purpose, four teachers from schools that work with this methodology and the main adviser of Berritzegune were interviewed in depth and semi-structured interviews. The data collected indicate that psychomotricity is a freedom prior to Autonomous Movement. In addition, it has been learned that children learn throught movement. It is concluded that the importance of all the material of the ecosystems at the height of the children and the greater attention to the process than the final result are important points. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | mugimendu autonomoa | es_ES |
dc.subject | psikomotrizitatea | es_ES |
dc.subject | espazioa | es_ES |
dc.subject | autonomia | es_ES |
dc.subject | ekosistemak | es_ES |
dc.subject | movimiento autónomo | es_ES |
dc.subject | psicomotricidad | es_ES |
dc.subject | espacio | es_ES |
dc.subject | autonomía | es_ES |
dc.subject | ecosistemas | es_ES |
dc.subject | autonomous movement | es_ES |
dc.subject | psychomotricity | es_ES |
dc.subject | space | es_ES |
dc.subject | autonomy | es_ES |
dc.subject | ecosystems | es_ES |
dc.title | Mugimendu autonomoa eta psikomotrizitatea: loturak eta korapiloak | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2022-06-02T13:14:13Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | ©2022, Ariane Mirandona Alvarez | |
dc.identifier.gaurregister | 122593-796314-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 120434-796314 | |