Show simple item record

dc.contributor.advisorMediano Serrano, Lucía
dc.contributor.authorZumeta Zuasti, Lide
dc.contributor.otherEKONOMIA ETA ENPRESA FAKULTATEA. GIPUZKOAKO ATALA
dc.contributor.otherFACULTAD DE ECONOMÍA Y EMPRESA. SECCIÓN GIPUZKOA
dc.date.accessioned2023-04-18T14:41:05Z
dc.date.available2023-04-18T14:41:05Z
dc.date.issued2023-04-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60780
dc.description.abstractLan honetan modaren marketina zer den eta nola erabiltzen den azaltzen saiatu gara. Argi dago hazkunde handieneko eta lehiakorreneko sektorea izan dela azken urteotan, eta etorkizunean indartzen eta hazten jarraituko duen sektorea izango da. Sektore honetako aldaketak, neurri handi batean, merkatua partekatzen duten kontsumitzaileen lehentasunen araberakoak dira. Horretarako, Adolfo Domínguez enpresa espainiarra aztertuko da, marketinari buruzko teoriak eta ezagutzak une oro aplikatuz, eta, beraz, enpresaren marketin estrategikoa nahiz operatiboa analizatuz.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleMarketinaren erabilera moda sektorean: Adolfo Domínguez-en kasuaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-09-21T06:05:52Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Administración y Dirección de Empresases_ES
dc.contributor.degreeEnpresen Administrazio eta Zuzendaritzako Gradua
dc.identifier.gaurregister127668-833890-12
dc.identifier.gaurassign133500-833890


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record