UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
View Item 
  •   ADDI
  • DOCENCIA
  • Facultad de Educación y Deporte
  • Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte
  • View Item
  •   ADDI
  • DOCENCIA
  • Facultad de Educación y Deporte
  • Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lehen Hezkuntzako Heziketa Fisikoko ikasleen harreman motorren eta esperientzia emozionalen azterketa harrapaketa jolasean

Thumbnail
View/Open
GrAL_Araña.pdf (573.0Kb)
Date
2023-04-21
Author
Araña Oiarbide, Alain
Metadata
Show full item record
  Estadisticas en RECOLECTA
(LA Referencia)

URI
http://hdl.handle.net/10810/60873
Abstract
Helburua: Ikerketaren helburuak harrapaketa jolasean ematen diren erlazio soziomotorrak eta bizipen emozionala Lehen Hezkuntzako ikasleetan aztertzea eta generoen arabera alderatzea izan ziren. Metodoa: Ikerketa Nafarroako Agoitz herriko San Miguel Ikastetxe Publikoan burutu zen. Ikastetxe honetako Lehen Hezkuntzako laugarren mailako bi gelen ikasleek parte hartu zuten (LH4A: n = 12; adina = 9 ± 1 urte [emakumezkoak = 5; gizonezkoak = 7]; LH4B: n = 11[emakumezkoak = 4; gizonezkoak = 7]; adina = 9 ± 1 urte). Ikasleak harrapaketa jolas tradizionalean maiz jolasten zirenez, honen aldaera ezezagun bat erabili zen ikerkuntzan. Hogeita hiru jokalariek harrapaketa 10 minutuz, jarraian, jolasean jardun zuten 15m x 10m-ko zelai laukizuzen batean. Erlazio dimentsioa harrapaketa jolasean zehar gertatutako kontra-komunikazioak identifikatuz eta analizatuz balioztatu zen. Dimentsio emozionala jokalariek beren bizipen emozionalaren intentsitatea GES-C eskalaren bidez balioztatu zuten. Helburua: Ikerketaren helburuak harrapaketa jolasean ematen diren erlazio soziomotorrak eta bizipen emozionala Lehen Hezkuntzako ikasleetan aztertzea eta generoen arabera alderatzea izan ziren. Metodoa: Ikerketa Nafarroako Agoitz herriko San Miguel Ikastetxe Publikoan burutu zen. Ikastetxe honetako Lehen Hezkuntzako laugarren mailako bi gelen ikasleek parte hartu zuten (LH4A: n = 12; adina = 9 ± 1 urte [emakumezkoak = 5; gizonezkoak = 7]; LH4B: n = 11[emakumezkoak = 4; gizonezkoak = 7]; adina = 9 ± 1 urte). Ikasleak harrapaketa jolas tradizionalean maiz jolasten zirenez, honen aldaera ezezagun bat erabili zen ikerkuntzan. Hogeita hiru jokalariek harrapaketa 10 minutuz, jarraian, jolasean jardun zuten 15m x 10m-ko zelai laukizuzen batean. Erlazio dimentsioa harrapaketa jolasean zehar gertatutako kontra-komunikazioak identifikatuz eta analizatuz balioztatu zen. Dimentsio emozionala jokalariek beren bizipen emozionalaren intentsitatea GES-C eskalaren bidez balioztatu zuten. Ondorioak: Harrapaketa jolasa harreman sozialen ez-egonkortasuna bizitzeko erabilgarria izan daiteke. Kontra-komunikazio gehienak mutilen artean eman ziren eta emozioetan neskak emozio negatiboetan intentsitate altuagoak maizago sentitu zituzten.
Collections
  • Recolecta
  • Trabajos Académicos-Facultad de Educación y Deporte

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka