Show simple item record

dc.contributor.advisorCayero Alcorta, Ruth
dc.contributor.authorNegredo Muñoa, Beñat
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2023-04-21T14:15:47Z
dc.date.available2023-04-21T14:15:47Z
dc.date.issued2023-04-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60882
dc.description59 p. -- Bibliogr.: p. 21-23
dc.description.abstract[EUS] Lan honetan Ikasleen desgaitasunekiko sentsibilizazioa eta desgaitasuna duten pertsonekiko enpatia bultzatzea helburu duen unitate didaktiko sentsibilizatzaile bat proposatzen zaio Lasarte-Oriako Oriarte institutuari. Proposamen hau Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) ikasleei bideratuta dago eta Gorputz Hezkuntzako saioetan burutuko da. Guztira 8 saio izango dira non ikasleek joko-jolas sentsibilizatzaile eta kirol egokitu ezberdinak praktikatuko dituzten desgaitasun ezberdinak simulatuz jakiteko nola desgaitasun horiek baldintzatu dezaketen kirolaren praktika. Saio bakoitzaren hasieran irakasleak saioan zehar landuko den desgaitasunari buruzko informazioa emango du eta saio amaieran ikasleek saioan zehar bizitakoaren inguruko hausnarketa egingo dute. Aintzat hartuta gorputz- eta kirol-jarduera tresna pribilegiatua dela balioak eta jarrerak transmititzeko, askotan gai honen inguruan dagoen ezagutza eskasagatik ikasleek desgaitasunekiko dituzten aurreiritzi zein jarrera negatiboak gainditzea bilatzen da unitate didaktiko sentsibilizatzaile honen bitartez.es_ES
dc.description.abstract[EN] In this work we propose to the Oriarte Institute of Lasarte-Oria a sensitizing didactic unit whose objective is to raise awareness of the students' disabilities and empathy with people with disabilities. This proposal is aimed at students of Compulsory Secondary Education (CSE) and will be carried out in Physical Education sessions. In total there will be 8 sessions in which students will practice different sensitizing games and adapted sports simulating different disabilities that may condition the practice of sports. At the beginning of each session the teacher will inform about the disability that will be worked on during the session and at the end of the session the students will reflect on what they have experienced during the session. Bearing in mind that physical-sports activity is a privileged tool for the transmission of values and attitudes, this didactic unit seeks to overcome the prejudices and negative attitudes of students towards disabilities, often due to the lack of knowledge that exists in this area
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectdesgaitasunaes_ES
dc.subjectsentsibilizazioa
dc.subjectinklusioa
dc.subjectkirol egokitua
dc.subjectgorputz hezkuntza (GH)
dc.subjectdisability
dc.subjectawareness
dc.subjectinclusion
dc.subjectadapted sport
dc.subjectphysical education (PE)
dc.titleUnitate didaktiko sentsibilizatzaile baten proposamena Lasarte-Oriako Oriarte institutuarentzates_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-05-16T10:19:39Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua
dc.identifier.gaurassign129086-913225


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record