dc.contributor.author | Barandiarán Galdós, Marta | |
dc.date.accessioned | 2012-02-01T19:25:51Z | |
dc.date.available | 2012-02-01T19:25:51Z | |
dc.date.issued | 2011-11-24 | |
dc.identifier.citation | BARANDIARAN M.( 2011). Zein da erosketa-aukerarik onena?. http://hdl.handle.net/10810/6631 | es |
dc.identifier.issn | 2254-9153 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/6631 | |
dc.description | Duración (en horas): Más de 50 horas. Nivel educativo: Grado | es |
dc.description.abstract | Enpresa munduan erabakiak hartu beharreko egoeretan aukituko da; momentu horretan, kudeaketan aditu batek ahalik eta modurik arrazionalean egitea espero da. Horretarako, informazioetan oinarritu beharko da, ondoren informazio-iturritik egokienak bereizten jakin beharko da. Gainera, ohartu da antzeko egoera baten aurrean erantzunak oso desberdinak izan daitezkeela baldintza batzuk aldatu egiten dira eta.
Informazioa arrazionalizatzeak egoki laburbiltzen jakitea eskatzen dio iksleari, fenomeno desberdinal eskuhartzen duten egoera konplexuak deskribatzen lagun diezaion. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.publisher | Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente | es |
dc.relation.ispartofseries | IKD baliabideak | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ | * |
dc.subject | estatistika deskribatzailea | es |
dc.title | Zein da erosketa-aukerarik onena? | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | es |
dc.rights.holder | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported | * |
dc.subject.categoria | PROIEKTUETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA | |