BAPNE metodoa gorputz hezkuntzan inklusioa bermatuz
Abstract
[EUS] BAPNE metodoa ikuspegi pedagogikoa da, eta gorputz-perkusioa erabiltzen du ikasleen arreta eta ikaskuntza hobetzeko tresna gisa. Gradu amaierako lan honetan, gorputz-hezkuntza inklusibo, berritzaile, aktibo eta zeharkako proposamen didaktiko bat proposatzen da, ikasteko zailtasunak dituzten ikasleak estimulatzeko BAPNE metodoan oinarrituta. Proposamena Lehen Hezkuntzan zentratzen da, Gorputz Hezkuntza irakasgaian. Helburua ikasleen arreta eta ikaskuntza hobetzea da, gorputzaren perkusioaren eta musikaren bidez. [ES] El Método BAPNE es un enfoque pedagógico que utiliza la percusión corporal como herramienta para mejorar la atención y el aprendizaje de los estudiantes. En este trabajo de fin de grado se propone una propuesta didáctica de educación física inclusiva, innovadora, activa y transversal basada en el Método BAPNE para estimular a alumnos con dificultades de aprendizaje. La propuesta se enfoca en la etapa de Primaria en la asignatura de Educación Física. El objetivo es mejorar la atención y el aprendizaje de los estudiantes a través de la percusión corporal y la música. [ENG] The BAPNE Method is a pedagogical approach that uses body percussion as a tool to improve students' attention and learning. This final degree project proposes an inclusive, innovative, active and transversal physical education didactic proposal based on the BAPNE Method to stimulate students with learning difficulties. The proposal focuses on the Primary School stage in the subject of Physical Education. The aim is to improve students' attention and learning through body percussion and music.