dc.contributor.advisor | Murciano Eizaguirre, Aroa | |
dc.contributor.author | Matas Larrañaga, Xeber | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ | |
dc.contributor.other | GASTEIZKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T17:07:16Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T17:07:16Z | |
dc.date.issued | 2024-05-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/67673 | |
dc.description | 48 p. – Bibliogr.: p. 34-35 | |
dc.description.abstract | [EUS] Lehen Hezkuntzako Graduko laugarren mailako ikaslea izanik, honi atxikitutako
Gradu Amaierako Lana egitea egokitu zait, eta, hori kontuan izanda, egungo hezkuntzaren
ageriko problematika bati heldu diot: bullyinga.
Egungo hezkuntza sistema, zoritxarrez, ez da gai eskolatuen arteko jazarpenari
irtenbidea emateko. Horregatik, irakasle izateko prestakuntza jaso duen edota jasotzen ari
den edonork gai honen inguruan ahalik eta informazio gehien izatea beharrezkoa da; kasu
erreal baten aurrean egonez gero, irakaslearen funtzioa ahalik eta egokien eta hoberen
burutu ahal izateko.
Beraz, aurrean duzun lan honetan, eskola-jazarpenaren inguruan egindako lanketa
eta hausnarketa izango dituzu irakurgai; zehazki, Gorputz Hezkuntzaren ikasgaiari helduko
zaio, eta Gorputz Hezkuntzaren testuingurua bullyinga prebenitzeko gune aproposa dela
erakutsiko da | |
dc.description.abstract | [ES] Siendo estudiante de cuarto de Grado en Educación Primaria, me ha tocado realizar
el Trabajo Fin de Grado adscrito a este, y teniendo en cuenta esto, he abordado una
problemática evidente de la educación actual: el bullying.
El actual sistema educativo, desgraciadamente, es incapaz de dar solución al acoso
entre escolarizados. Por ello, es necesario que cualquier persona que haya recibido o esté
recibiendo formación para ser docente disponga de la mayor información posible sobre este
tema; si se está ante un caso real, para poder llevar a cabo la función del profesor de la
manera más adecuada y óptima posible.
Por lo tanto, en este trabajo que tienes delante, podrás leer el trabajo y la reflexión
realizada en torno al acoso escolar; en concreto, se abordará la materia de Educación
Física y se mostrará que el contexto de la Educación Física es un espacio idóneo para
prevenir el bullying. | |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Bullyinga eta gorputz hezkuntza: proposamen didaktiko bat LH 3.zikloan bullyinga prebenitzeko | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.date.updated | 2023-06-19T07:42:05Z | |
dc.language.rfc3066 | es | |
dc.rights.holder | © 2023, el autor | |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurregister | 132346-910788-09 | |
dc.identifier.gaurassign | 139208-910788 | |