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dc.contributor.advisorLópez de Sosoaga López de Robles, Alfredo ORCID
dc.contributor.authorAltube Sarrionandia, Bittor
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2024-05-07T17:27:42Z
dc.date.available2024-05-07T17:27:42Z
dc.date.issued2024-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67691
dc.description40 p. – Bibliogr.: p. 39-40
dc.description.abstract[EUS] Aurrera eraman dudan ikerketa honetan, Heziberri 2020 eta EAEko Hezkuntza Legearen zirriborroaren, Gorputz Hezkuntzari dagozkien atalen inguruko alderaketa bat ageri da. Horretarako, lege bakoitzaren analisi juridiko bat egin dut Von Savigny-ren metodologia interpretatiboa erabiliz eta lege bakoitzaren elementu linguistiko, sistemiko eta funtzionalak aztertuz. Ateratako emaitzei dagokienez, esan daiteke Gorputz hezkuntzaren helburu pedagogikoan aldaketa nabarmenik ematen ez den arren, helburu pedagogikoak lortzera begira hobekuntzak dakartzala EAEko Hezkuntza Legearen zirriborroak. Hori, oinarrizko jakintza multzoetan ikus daiteke, ikasleen konpetentzia motorrak garatzea ahalbidetuko duen programazio ordenatu bat egiteko aukera baitakarte. Beraz, ondorio nagusietako bat EAEko Hezkuntza Legearen zirriborroak Gorputz Hezkuntzako curriculuma aurreko hezkuntza legeak zeuzkan gabezietatik abiatuta idatzi dela izan daiteke.es_ES
dc.description.abstract[ES] Esta investigación lleva a cabo una comparación de los partes pertenecientes a la Educación Física de la Ley de Educación Heziberri 2020 y el borrador de la Ley de Educación de la Comunidad Autónoma Vasca. Para ello he realizado un análisis de cada ley utilizando el método interpretativo de Von Savigny, analizando los elementos lingüísticos, sistémicos y funcionales. En conclusión, podríamos decir que en la finalidad de la Educación Física no podemos contemplar muchos cambios entre ambas. Sin embargo, a la hora de conseguir los objetivos pedagógicos, la nueva Ley hace una propuesta mas adecuada que la anterior. Esta afirmación se puede contemplar en los saberes básicos, que proponen una mejor herramienta de organización para desarrollar las competencias motrices de los alumnos. Por lo tanto, una de las conclusiones que sacamos de esta investigación es, que el borrador de la Ley de Educación de la Comunidad Autónoma Vasca parte de las carencias que se identificaban en la Ley anterio
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectgorputz hezkuntza
dc.subjecthezkuntza legea
dc.subjectkonpetentzia motorra
dc.subjectjokaera motorrak
dc.subjectegoera motorra
dc.subjectakzio motorren domeinuak
dc.subjecteducación física
dc.subjectley de educación
dc.subjectcompetencia motriz
dc.subjectconducta motriz
dc.subjectsituación motriz
dc.subjectdominios de acción motriz
dc.titleHeziberri 2020 eta eaeko hezkuntza legearen zirriborroa gorputz hezkuntzan: testu juridikoen alderaketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-20T07:24:44Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister133086-960100-09
dc.identifier.gaurassign139162-960100


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