Show simple item record

dc.contributor.advisorAntonio Agirre, Iratxe ORCID
dc.contributor.authorMartín Goikoetxea, Maialen
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2024-06-14T15:36:12Z
dc.date.available2024-06-14T15:36:12Z
dc.date.issued2024-06-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/68435
dc.description79 p. -- Bibliogr.: p. 39-42
dc.description.abstractEgun Haur Hezkuntzako lehenengo zikloko eskolatze-tasa oso altua da Euskadiko Autonomia Erkidegoan. Haurrak haien hezkuntza ibilbidean hasten dira etapa honetan, familiekin batera ikastetxean haien lehen urratsak aurrera eramanez. Beraz, ikerketa-lan honen bidez etxekotze prozesuan zehar eskola eta familien arteko harremana aztertu da. Hau guztia ahalbideratzeko, lehen-lehenik, etxekotzearen inguruko aurrekari bibliografikoak bildu dira, egokitzapen aldiaren bilakaera, etxekotze prozesuaren kontzeptualizazioa, prozesuaren eragina, helduaren garrantzia eta prozesuaren antolakuntza ezagutaraziz. Halaber, zazpi elkarrizketa sakon burutu dira, zehazki lau hezitzaile eta hiru gurasoei. Modu honetara, parte-hartzaileen errealitatea ezagutu da, etxekotzearen une ezberdinak identifikatuz eta hezitzaile zein gurasoak prozesuan aurkitzen dituzten mugak nabarmenduz. Azkenik, ondorioetan oinarriturik, infografia bat eskainiko da, prozesuan parte-hartzen duten eragileei zuzendurik dagoena.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectetxekotzeaes_ES
dc.subjecthezitzaileak
dc.subjectgurasoak
dc.subjectharremana
dc.subjectHaur Hezkuntza
dc.titleEskola eta familien arteko harremana berreraikitzen etxekotze prozesuanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-19T07:42:04Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister132563-955522-09
dc.identifier.gaurassign138568-955522


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record