Show simple item record

dc.contributor.advisorFernández Lasa, Uxue
dc.contributor.authorLizeaga Otano, Olaia
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2025-02-10T17:59:02Z
dc.date.available2025-02-10T17:59:02Z
dc.date.issued2025-02-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/72602
dc.description.abstract[EUS] Desgaitasunak dituzten pertsonak gorputz hezkuntza praktikatzerako orduan zailtasunak dituztela oinarri hartuz, ikerketa honen helburua, desgaitasunak dituzten pertsonen gorputz hezkuntzako irakasleek dituzten esperientziak aztertzea eta gorputz hezkuntza inklusiboaren inguruko egoera aztertzea da. Hau guztia analizatzeko, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako irakasleen ahotsak bildu eta aztertu dira metodologia kualitatiboa erabiliz. Sakoneko elkarrizketak egin dira, horietan parte hartzaileak hiru irakasle izanik. Horien bitartez, parte-hartzaileen esperientziak, bizipenak eta ikuspuntuak ezagutu dira. Emaitzak lau ataletan banatu dira, hala nola, gorputz hezkuntzako eredu tradizionala, gorputz hezkuntza inklusiboa, desgaitasunak dituzten pertsonak eta profesionalak. Emaitzetan ikusi da, gorputz hezkuntzan, gaur egun, gela bananduak edo inklusiboak daudela. Horrez gain, desgaitasunak dituzten pertsonak gorputz hezkuntza praktikatzeak dakartzan onurak nabarmentzen dira, baina pertsona hauek hainbat oztoporekin topo egiten dute era berean. Desgaitasunak dituzten pertsonekin lan egiten duten profesionalei dagokionez, formakuntza eskasa dutela berretsi da eta haien jarrerak ikasleak gorputz hezkuntza praktikatzerako orduan eragin handia duela. Bukatzeko, ikerketan ondorioztatu da desgaitasunak dituzten pertsonak gorputz hezkuntza inklusibo arrakastatsu bat praktikatu ahal izateko, oraindik lan handia falta dela
dc.description.abstract[ES] Tomando como base las dificultades que encuentran las personas con discapacidad a la hora de practicar la educación física, el objetivo de esta investigación es analizar las experiencias del profesorado de educación física de las personas con discapacidad y analizar la situación en torno a la educación física inclusiva. Para analizar todo esto se han recogido y analizado las voces del profesorado de Educación Secundaria Obligatoria utilizando una metodología cualitativa. Se han realizado entrevistas en profundidad en las que los participantes son tres profesores. A través de ellos se han conocido las experiencias, vivencias y puntos de vista de los participantes. Los resultados se han dividido en cuatro apartados: el modelo tradicional de la educación física, la educación física inclusiva, personas con discapacidad y profesionales. En los resultados se observa que, en Educación Física actualmente, hay aulas separadas o inclusivas. Además, se destacan los beneficios que aporta la práctica de la educación física a las personas con discapacidad, pero también se encuentran con muchas barreras. En cuanto a los profesionales que trabajan con personas con 5 discapacidad, se confirma que tienen poca formación y que su actitud influye mucho en la práctica de la educación física por parte del alumnado. Finalmente, en el estudio se ha llegado a la conclusión de que para que las personas con discapacidad puedan practicar una educación física inclusiva de éxito, aún falta mucho trabajo.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectinklusioa
dc.subjectdesgaitasunak
dc.subjectjarduera fisikoa
dc.subjecthezkuntza
dc.subjectprofesionalak
dc.subjectinclusión
dc.subjectdiscapacidad
dc.subjectactividad física
dc.subjecteducación
dc.subjectprofesionales
dc.titleInklusioa gorputz hezkuntzan irakaslearen ikuspegitikes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2024-05-20T10:46:41Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2024, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deportees_ES
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua
dc.identifier.gaurassign159437-1005005


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record