UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Search 
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Search
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Delimitación del Marketing con Causa o Marketing Social Corporativo mediante el análisis de empresas que realizan acciones de responsabilidad social 

Ramos e Silva, João Augusto; Periáñez Cañadillas, Iñaki (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa de la Universidad del País Vasco, 2003)
[ES] La ponencia es resultado de una investigación hecha para analizar si las características del Marketing con Causa o Marketing Social Corporativo, que propone la literatura, se reproducen en los estudios de casos de ...

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

Author
Periáñez-Cañadillas, Iñaki (1)
Ramos e Silva, João Augusto (1)
Tipo documentoinfo:eu-repo/semantics/article (1)Subject
BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING (1)
BUSINESS AND INTERNATIONAL MANAGEMENT (1)
ECONOMICS (1)INDUSTRIAL RELATIONS AND LABOR (1)... View MoreDate Issued
2003 (1)
Language(ISO)
spa (1)

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka