Show simple item record

dc.contributor.authorBeldarrain Amoriza, Ane Miren
dc.date.accessioned2012-11-29T16:21:05Z
dc.date.available2012-11-29T16:21:05Z
dc.date.issued2012-11-28
dc.identifier.citationBeldarrain A. (2012). Zelan jokatu gure eskolan curriculumeko hiru hizkuntzekin ikasle eleaniztunak lortzeko?. IKD baliabideak 4. http://hdl.handle.net/10810/9111es
dc.identifier.issn2254-9153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/9111
dc.descriptionDuración (en horas): Más de 50 horas. Destinatario: Estudiante y Docentees
dc.description.abstractProiektu hau Haur Hezkuntza Graduko "Haur Hezkuntzarako Hizkuntzaren Didaktikaren Oinarriak Testuinguru Eleanitzetan" irakasgaia garatzeko sortu da, baina Lehen Hezkuntza Graduko "Lehen Hezkuntzarako Hizkuntzaren Didaktikaren Oinarriak Testuinguru Eleanitzetan" irakasgairako ere baliagarria da. Proiektu honen bidez irakasgaiaren gai gehienak lantzen dira. Ikasleei eskatzen zaiena da eskola jakin bateko klaustrorako proposamen bat aurkeztea, ikastetxe horretan curriculumeko hizkuntzei eman beharreko trataeraren inguruan ikasleek gaitasun eleaniztuna gara dezaten.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherVicerrectorado de Calidad e Innovación Docentees
dc.relation.ispartofseriesIKD baliabideak
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/*
dc.subjectegoera soziolinguistikoaes
dc.subjecthezkuntza elebidunaes
dc.subjecthezkuntza eleaniztunaes
dc.subjecthizkuntzak eaeko curriculumeanes
dc.subjectikastetxeko hizkuntza proiektuaes
dc.titleZelan jokatu gure eskolan curriculumeko hiru hizkuntzekin ikasle eleaniztunak lortzeko?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported*
dc.subject.categoriaPROIEKTUETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported