Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.advisorLópez de Sosoaga López de Robles, Alfredo ORCIDes
dc.contributor.authorMedina Uribe, Aitores
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZes
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2014-09-26T09:57:12Zes
dc.date.accessioned2014-09-30T08:28:10Z
dc.date.available2014-09-26T09:57:12Zes
dc.date.available2014-09-30T08:28:10Z
dc.date.issued2014-09-26T09:57:12Zes
dc.date.submitted2014es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/13598es
dc.description.abstractJakin dakigunez, Heziketa Fisikoko irakasle moduan gure helburua ikasleen garapen integrala ematea da. Horretarako, prestatu eta proposatu beharreko edukiak ahalik eta osatuagoak lantzea ezinbestekoa bilakatzen da. Lan horretan, jakina da saio bakoitzean planteatutako ekintza edo jarduera guztiak jokaera motorrak osatutako aspektuak jaso edo landu behar direla. Ekintza hauek, arlo biologikoa, arlo emozionala, harremanen arloa eta arlo kognitiboa barneratzen dituelarik. Lan hau aurrera eramateko orduan, aldiz, arlo emozionalean oinarritu naiz, ikerketaren norabidea alderdi honetara bideratuz . Izan ere, lan honen bitartez alderdi emozionalari garrantzia emateaz gain, Heziketa Fisikoan duen garrantzia azpimarratzen da. Bertan, egoera motor bakoitzean (Psikomotoreak ala soziomotoreak; eta soziomotorretan aurkaritzakoak, lankidetzakoak eta, lankidetza-aurkaritzakoak) ematen diren emozio positiboak ikertzen dira. Ikerketa hau, Bilbon, Irala auzoko Gallego Gorria eskolako bosgarren eta seigarren mailako ikasleei bideratu zaie. Guztira 64 ikaslek parte hartu dute. Ikerketako datuak jasotzeko prozedura ez da metodologia batean oinarritu, baizik eta metodologia kualitatiboaren zein kuantitatiboaren bitartez bideratu da. Horrela, ikerketa ezberdinak burutu eta emaitzak interpretatu ostean datu batzuk jaso ditut: Heziketa Fisikoak emozio positiboak eragiten dizkio ikasleei, jolas soziomotoreen eta psikomotoreen artean, emozio positiboak jolas soziomotorretan ematen direla, eta hauen barnean ematen diren esperientzia ezberdinetatik, ikasleek aurkaritzalankidetza jolasetan biltzen dituztela emozio positiboak.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectpraxiologiaes
dc.subjectlehen hezkuntzaes
dc.subjectheziketa fisikoa,es
dc.subjectbarne logikaes
dc.subjectemozioakes
dc.titleEmozioak heziketa fisikoanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.holderUniversidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateaes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua


Item honetako fitxategiak

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea
Bestelakorik adierazi ezean, itemaren baimena horrela deskribatzen da:Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea