Show simple item record

dc.contributor.advisorBerciano Alcaraz, Ainhoaes
dc.contributor.authorEtxabe Batiz, Mikelees
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-16T13:39:16Z
dc.date.available2015-01-16T13:39:16Z
dc.date.issued2015-01-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14024
dc.description.abstractLan honen bitartez Haur hezkuntzako ikasgeletan ere Estatistikaren zenbait kontzeptu landu daitezkeela frogatu nahi izan da.Estatistika matematikako alor garrantzitsuetako bat izanik, curriculumak aipatzen duen bezala Haur Hezkuntzako ikasgeletan landu beharko litzateke. Haatik, estatistikaren garrantzia azpimarratzeko, lau urteko gela batean nolabaiteko esperimentazio txiki bat egin da. Egunerokotasun Matematika Hezkuntzaren teorian oinarrituz, lau fase ezberdin bereizi dira non ikasleen egunerokotasuneko testuinguru batean oinarritzeaz gain ikaslea bere ikaskuntza prozesuko protagonita eta partaide aktibo izan da, aldi berean matematikarako gaitasuna garatuz eta estatistikako zenbait kontzeptu landuz.Ebaluazio eta azterketa kritiko baten ondorioz, emaitzak, ondorioak eta hobetzeko edota osatzeko proposamenak adierazten dira.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectestatistikaes
dc.subjecthaur hezkuntzaes
dc.subjectmatematikaes
dc.subjectegunerokotasun matematika hezkuntzaes
dc.subjectesanguratsuaes
dc.titleEstatistika Haur Hezkuntzan: Grafikoekin jolaseanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T09:02:12Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles
dc.identifier.gaurassign4043-555152es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record