Now showing items 156-175 of 526

    • Thumbnail

      Emozio artean: konpetentzia emozionalak artearen bidez lantzen 

      Calleja Urizarbarrena, Garazi (2016-12-29)
      Emozioak jaiotzen garenetik pertsonen bizitzan presente daude, baina askotan ez dugu gure edo besteen emozioak era egoki eta eraginkorrean kontrolatzeko trebetasunik. Horren adierazle dira gaur egungo jendartean antzeman ...
    • Thumbnail

      Emozioak eta haremanak eskola-bizipenaren oinarri: irakaslegoaren formakuntzaren beharra 

      Núñez Royuela, Paula (2016-12-29)
      [EUS] Lan teoriko honetan ikaslearen beharrizanak asetzeko eta eskola-bizipena positiboa izan dadin, emozioak kontutan hartzearen garrantzia azpimarratzen da, ikaslearen garapen akademiko eta pertsonala lortzeko bidea ...
    • Thumbnail

      Emozioak Juan Kruz Igerabideren literaturan: Hamabi galdera pianoari 

      Guzmán Fuentes, Saroa (2022-01-18)
      [ES] El objetivo principal de este trabajo consiste en analizar las emociones en la literatura juvenil, más concretamente en el libro Hamabi galdera pianoari (1999) de Juan Kruz Igerabide. Para ello, primero se ha confeccionado ...
    • Thumbnail

      Emozioen lanketa musika baliabide izanik 

      Goikoetxea Ucin, Onditz (2023-02-20)
      [EU] Emozioak testuinguruarekin ditugun hartu-emanek sortutako erreakzio moduan definitu daitezke. Hezkuntza emozionalak, gero eta garrantzi handiagoa izan arren, oraindik ere ez du osotasuneko ikusgarritasunik, curriculum ...
    • Thumbnail

      Enkarterriko gazteek drogen inguruan dituzten ezagutzak eta kontsumo ohiturak 

      Bahon Cortazar, Ariadna (2021-02-12)
      [EU] Droga kontsumoaren larritasunaren inguruko kontzientzia hedatzen ari den arren, arlo horretan Enkarterriko eskualdean, oraindik ere, aurrera pauso asko gelditzen dira. Izan ere, bertako biztanleriak daukan kontsumoa ...
    • Thumbnail

      Enseñanza de español a alumnado anglófono 

      Lapuente Rueda, Sara (2015-01-16)
      Este trabajo ofrece un análisis contrastivo entre los idiomas inglés y español en sus diferentes niveles: fonético-fonológico, morfosintáctico, léxico-semántico, rasgos paralingüísticos y pragmático-cultural, poniendo ...
    • Thumbnail

      Entidades Sociales, Inmigrantes y Bienestar Psicológico 

      Márquez Serrano, Olaia (2015-01-16)
      La función última de las entidades sociales que atienden a emigrantes es el de promover su integración social y calidad de vida. Potenciar la dimensión cualitativa de la misma implica conocer el nivel de bienestar psicológico ...
    • Thumbnail

      Erregulazio emozionalerako bidea zabalduz: lau urteko haurrengan aurrera eramandako esku-hartzea 

      Chamorro Romero, Mirari (2023-02-20)
      [EU] Emozioek gure bizitzan duten garrantzia izugarrizkoa da, eta hauek txikitatik ondo erregulatzen ikastea berebizikoa da. Horregatik, GrAL honetan lau urteko haurren erregulazio emozionalerako gaitasuna neurtu da, ...
    • Thumbnail

      Errespetua, autonomia eta bizikidetza arauak hezkuntzan lantzeko proposamena 

      Beitia Llantada, Jugatx (2016-03-16)
      [EUS] Balioek eta jarrerek garrantzia handia dute edozein testuingurutan. Hori dela eta, lan hau Lehen Hezkuntzako lehenengo mailan errespetua, autonomia eta bizikidetza arauak lantzeko proposamena da, ikasleen balio eta ...
    • Thumbnail

      Escuela de emociones 

      Jaureguizar Alboniga-Mayor, Joana (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-06-20)
      El caso que se presenta ha sido diseñado para ser aplicado en la asignatura Psicología del Desarrollo, asigntura que se imparte en Grados tales como Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Social, Psicología o ...
    • Thumbnail

      Eskaut mugimendua Bizkaian: Bizkaiko eskaut begiraleen profila aztertzen 

      Fonseca Calvo, Ainhoa (2015-01-16)
      Lan honek Bizkaiko eskaut mugimenduko, eskaut begiraleen profila aztertzen du. Hasiera batean, aisialdi hezitzailearen, eskaut mugimenduaren, eskaut begiraleen eta gizarte hezitzailearen lana aisialdiaren eremuan azterketa ...
    • Thumbnail

      Eskola eta familia arteko elkarrizketetarako komunikazio-estrategien inbentarioa 

      Céspedes Fernández, Nerea (2019-02-28)
      [EUS] Ikerketa-lan honen helburua, eskola-elkarrizketetarako komunikazio-estrategien inbentarioa sortzea da. Horretarako, metodo kuantitatiboa erabiliz eta familia eta irakasleen arteko elkarrizketa errealetan oinarrituta, ...
    • Thumbnail

      Eskola Porrota. Hezitzaileen begirada. 

      Mugica Aransay , Marina (2016-03-16)
      [eus] Eskola Porrota kaltegarria da ez bakarrik jasotzen duten familientzat, gizarte osoarentzat baizik. Kezkagarria da gure eskolak ikasle guztien heziketa egokia ziurtatzeko kapazak ez izatea. Irakasleok ez badugu gure ...
    • Thumbnail

      Eskola porrota: hezitzaileon begirada 

      Manterola Najera, Edurne (2016-12-29)
      [EUS] Eskola porrotaren erantzukizuna ikasleari leporatzen zaio orokorrean. Lan honen bidez, fenomenoarekiko begirada zabalago bat bultzatu nahi da, ikaslea hezkuntza-sistema baztertzaile baten biktima bezala ulertaraziz. ...
    • Thumbnail

      Eskola-baratzeak hezkuntza-baliabide gisa duen erabilera 

      Barragán Martínez, Ane (2020-02-20)
      [EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia Oinarrizko Hezkuntzan eskola-baratzeak hezkuntza-baliabide gisa duen erabilera ikertzea da. Horretarako, eskola-baratzearekin erlazionatutako iturri desberdinetako informazioa ...
    • Thumbnail

      Eskolako espazioak baliabide didaktiko bezala. Hurbilpen teoriko eta praktikoa 

      Yáñez Perea, Aitor (2023-02-20)
      [EU] Eskolako espazioek erabilera anitzak dituzte, eta haien izaera dinamikoa azpimarratu behar da. Gela eta eskola bera aldatu behar da ikasleen momentuko beharrizanetara, ikas-irakas prozesua eraginkorrena lortzeko. ...
    • Thumbnail

      Eskolako eta Etxeko Azentua 

      Burgoa Urrutia, Aiora (2015-01-16)
      Lan honetan hamar neska-mutil gazte ondarrutarren azentu ereduaren ezaugarri nagusiak aztertzen dira. Alde batetik, beraien ama hizkuntzaren eredua, hemen etxeko eredutzat aurkezten da, eta bestetik, euskara estandarra edo ...
    • Thumbnail

      Eskolan familien partaidetza bultzatzeko hezkuntza praktika: Talde Elkarreragileak 

      López Arriola, Irati (2016-03-16)
      [EU] Lan idatzi hau familien eta komunitatearen partaidetza bultzatzean oinarritzen da, horretarako arrakastazko hezkuntza praktika baten proposamena eta honen aplikazioa Lekeitioko R.M. Azkue ikastolan ezagutzera ematen ...
    • Thumbnail

      Eskolaren erronkak gaur egun: familia aniztasunaren lanketa eskola inklusiborako bidean. 

      Godoy Fuentes, Nerea (2020-02-20)
      [EUS] Eskolaren erronketako bat familia-aniztasuna da, familia nuklearrez gain beste askok ere osatzen baitute eskola. Egindako ikerketa honen helburua, familia-aniztasunari eskolan ematen zaion lanketa ikustea da, ...
    • Thumbnail

      Eskolaren eta familien arteko harremana aztergai 

      Angiozar Garitano, Nagore (2022-01-18)
      [EU] Eskola eta familia elkarlanean aritzea haurraren garapen fisiko, emozional, sozial eta kognitiborako garrantzitsua dela kontuan harturik, Gradu Amaierako Lan honek familiaren eta ikastetxearen arteko harremana ikertzea ...