Now showing items 1-20 of 32

    • Thumbnail

      Adingabeen babes sistema Gipuzkoan: gerturapen bat adopziora 

      Calegain Noguera, Ane (2024-03-15)
      Gradu Amaierako Lan honetan Gipuzkoako adingabeen babes sistemaren eta, bereziki, babes sistema horren barruan kokatzen den adopzioaren inguruko ikerketa bat egin dut. XX. mendearen hasieratik gaur egunera arte aldaketa ...
    • Thumbnail

      Altas Capacidades Intelectuales, algo más que ser inteligentes: alumnas adolescentes con Altas Capacidades Intelectuales y su autoconcepto 

      Martos Sanchez, Naroa (2020-06-22)
      En el presente trabajo se ha ahondado en la realidad de las adolescentes con Altas Capacidades Intelectuales (AACC) con especial atención al desarrollo del autoconcepto. Para ello, se ha realizado un estudio descriptivo ...
    • Thumbnail

      Androginia en teatro 

      Urquijo Arregui, Miren ORCID (2015-05-11)
      En diferentes culturas a lo largo de la historia del teatro los hombres han representado a las mujeres y las mujeres han actuado como hombres.
    • Thumbnail

      El aprendizaje activo como reto : razones visibles e invisibles de una política de desarrollo docente en la UPV/EHU 

      Fernández Fernández, Idoia Begoña ORCID; Alkorta Idiakez, Itziar ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2014)
      Este capítulo muestra la política de desarrollo docente desde una perspectiva institucional, las razones por las cuales se ha optado por metodologías activas como el Método del Caso, o el Aprendizaje Basado en Problemas ...
    • Thumbnail

      Artearen sorkuntzatik hezkuntza ikerkuntzara. XXI. mendeko eskola 

      Jiménez Aberasturi Apraiz, Estibaliz ORCID; Fernández Olaskoaga, Lorea ORCID; Correa Gorospe, José Miguel ORCID; Gutiérrez-Cabello Barragán, Aingeru ORCID (Elkarrikertuz - EHU/UPV, 2018-04-17)
      [EU] ELKARRIKERTUZ (IT-887-16) ikerketa taldetik zenbait urte daramatzagu irakaskuntza eta irakasleen formakuntza ikerketarekin elkar lotzen. Ikerketan, Irakasleen identitatean eta irakasleen ikasketa prozesuetan oinarritzen ...
    • Thumbnail

      Un blog para las familias de los alumnos de Primaria. Cómo fomentar la lectura en el hogar 

      Camps Pemán, María Carmen (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-16)
      El uso del blog como herramienta educativa está ampliamente extendido y en esta asignatura, relacionada con el desarrollo de la competencia comunicativa tiene, si cabe, más sentido, al propiciar un contexto comunicativo ...
    • Thumbnail

      Burnouta irakaskuntzan: nahaste ikustezina? 

      Rementeria Alonso, Haizea (2022-09-05)
      [EU] Gizartearen presioa irakasleekiko, hezkuntza jardunarekiko itxaropen altuak, etab. irakaskuntzan estres handia eragiten duten faktoreak dira. Hauek modu errepikakorrean jasan ezkero, burnouta pairatzeko arriskua ekar ...
    • Thumbnail

      El caso del colegio "San Martín" de Donostia 

      Murua Cartón, Hilario ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-11-27)
      El alumnado deberá realizar un informe sobre la incorporación de la mujer al sistema educativo español desde el siglo XVI hasta nuestros días. En el informe deberán recogerse los momentos históricos más significativos, así ...
    • Thumbnail

      Empresas viables y éticamente responsables 

      Altuna Urdin, Jon (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-22)
      Este proyecto pretende reconocer una situación y unas necesidades reales encuadradas en un mercado y un sistema económico concreto, donde tú como pedagogo y educador, valiéndote de tus habilidades, capacidades e inquietudes ...
    • Thumbnail

      Eskolako balioak aztergai 

      Iraola Arretxe, Iker; Garmendia Larrañaga, Maialen Sorkunde ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-26)
      Proiektu honen bidez, Lehen Hezkuntzako graduko Hezkuntzaren Soziologia irakasgaiko ikasleek eskolan lantzen diren balioak aztertuko dituzte. Ikastetxeetako aurrematrikulazio garaian "balioetan oinarritutako hezkuntza" ...
    • Thumbnail

      Una estudiante ejemplar 

      Esnaola Echaniz, Igor ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-09-24)
      A finales de febrero de 2010, el tutor y profesor del grupo de Diversificación Curricular, Josu, tenía que decidir qué hacer para que una de sus alumnas, Amaia, mejorase en su rendimiento académico y comportamental, ya que ...
    • Thumbnail

      Genero rolak eta estereotipoak haur hezkuntzan: genero bereizketaren erreprodukzioa eraldatzen hasteko ikerketa-diagnostikoa eta esku-hartzea 

      Machado de Souza, Agustina (2020)
      Gradu Amaierako Lan honetan genero rolen eta estereotipoen erreprodukzioa eraldatzen hasteko esku-hartze bat planifikatu, gauzatu eta ebaluatzen da. Hau Donostiako ikastola publiko batean egindako praktikaldian burutu da, ...
    • Thumbnail

      La guillotina ¿Cosa de Brutos? 

      Ibáñez Etxeberria, Alex ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-01-26)
      El caso, ocurrido en 2009, plantea el dilema que se le crea a Pepe Ramosna, profesor de Enseñanza Primaria en una escuela pública del País Vasco, al analizar los resultados de su actividad docente. En un momento en el que ...
    • Thumbnail

      Gure ingurunearen azterketa soziologikoa 

      Imaz Bengoechea, José Ignacio (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-06-20)
      Proiektu honekin, ikasleak soziologia aplikatua egiten hasiko dira, hezitzaileentzat garrantzitsua den gaitasun bat landuaz: "errealitate soziala zientifikoki aztertzen jakitea".
    • Thumbnail

      Hezkidetza Haur Hezkuntzan: hezitzaileen ikuspegia egungo formakuntzaz eta esku-hartzeez 

      Aguirre Iriondo, Leire (2022-09-15)
      [EU] Ikerketa lan honetan, hezkidetzaren ikergaia mahai gainean jarrita, Haur Hezkuntzako hezitzaileek jaso duten hezkidetza-formakuntzaz eta esku-hartze hezkidetzaileak gauzatzerakoan dituzten zailtasunen buruzko iritziak ...
    • Thumbnail

      Hezkidetzaren aldeko irakasleek haurren genero identitateaz duten ikuspegia 

      Otaegui Lasarte, Garazi (2020)
      Irakasleek garai bakoitzean garrantzitsuak diren gaietan formatu behar izaten dute eta egun, feminismoaren eraginez, genero identitatearen gaia indarra hartzen ari da. Jakina da, haurren genero identitatea eragile ezberdinen ...
    • Thumbnail

      IKD GAZtE: eraldaketa hezitzailetik eraldaketa soziala sustatuz 

      Calderón Callejas, Oihane (2015-02-13)
      IKD GAZtE curriculuma garatzeko UPV/EHUko IKD (Ikaskuntza Kooperatiboa eta Dinamikoa) eredu formatiboaren barne garatzen den proiektu bat da, Talde Sustatzailea deitzen den unibertsitateko diziplina ezberdineko ikasleek ...
    • Thumbnail

      Implementing games in the foreign language classroom: effects on students’ language acquisition process 

      Martínez Berrospe, Leire (2023-11-24)
      [EN] This paper focuses on the possible benefits of implementing games to enhance the foreign language acquisition process. In this research, the participants were 45 students enrolled in the fifth grade of Primary School ...
    • Thumbnail

      Implementing interaction and cooperative learning in the foreign language classroom: effects on students’ learning 

      Beltran Errandonea, Maddi (2022-09-05)
      [EN] This paper focuses on the possible benefits of interaction and cooperative learning in the foreign language acquisition process. In this research, the participants were 24 students enrolled in the fifth grade of Primary ...
    • Thumbnail

      Irakasleen arteko harremanak eskola testuinguruan: Eskola txiki baten kasua 

      Urretabizkaia Eraso, Leire (2020)
      Honako hau, Gipuzkoako herri txiki batean kokatuta dagoen ikastetxe publiko bateko irakasleen arteko harremanak aztertzen dituen Gradu Amaierako lana da. Lan honen bidez, Eskola Txikien ezaugarri bereizgarriek irakasleen ...