Envíos recientes

  • Thumbnail

    Jokabide neurozientziaren oinarrien ikasmateriala 

    Azkona Mendoza, Garikoitz ORCID; Beitia Oyarzabal, Garikotiz; Garmendia Rezola, Larraitz ORCID; Muñoz Culla, Maider; Pascual Sagastizabal, Eider; Vegas Moreno, Oscar (Euskara, Kultura eta Nazioartekotzearen arloko Errektoreordetza, 2021)
    Liburu honetan nahitaezkoa den Jokabide Neurozientzien Oinarriak irakasgaiaren edukiaren zati nagusi bat egongo da. Klase teorikoetan azaldutako edukiarekin batera, giza jokabidea zehazten duten oinarrizko mekanismo ...
  • Thumbnail

    Los enanitos del bosque 

    Eceiza Camarero, Amaia (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-11-27)
    El objetivo principal de esta parte de la asignatura es que los alumnos aprendan a desarrollar un programa de intervención dirigido a favborecer la prevención y el desarrollo del bienestar personal y social. En las clases ...
  • Thumbnail

    Bakerako hezkuntza: bizikidetza sustatzeko tresna 

    Reizabal Arruabarrena, María Luisa ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-03)
    Planteatzen den arazoaren helburua da bakerako hezkuntzaren nondik norako teoriko zein praktikoak lantzea. Arazoaren bitartez ikasleek hezkuntzaren arloan lanean diharduen psikologo taldearen rola hartuz, egungo hezkuntza ...
  • Thumbnail

    Estudiar ya no me interesa 

    Martínez de Morentin de Goñi, Juan Ignacio; Aizpurua Sanz, Alaitz ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-18)
    Este estudio del caso ha sido planificado con el objetivo de que el alumnado adquiera un conocimiento acerca de cómo ha de actuar una psicóloga educativa de un centro escolar de secundaria a la hora de llevar a cabo una ...

Más