Now showing items 10-20 of 20

    • Thumbnail

      Eskolako balioak aztergai 

      Iraola Arretxe, Iker; Garmendia Larrañaga, Maialen Sorkunde ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-26)
      Proiektu honen bidez, Lehen Hezkuntzako graduko Hezkuntzaren Soziologia irakasgaiko ikasleek eskolan lantzen diren balioak aztertuko dituzte. Ikastetxeetako aurrematrikulazio garaian "balioetan oinarritutako hezkuntza" ...
    • Thumbnail

      Etorkizuneko hezitzailea puta eta bolleroa? 

      Axpe Saez, Inge; Ramos Díaz, Estibaliz ORCID; Rodríguez Fernández, Arantzazu (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-27)
      Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza metodologia erabiltzen duen material hau Hezkuntzaren Psikologiako derrigorrezko irakasgaian aplikatutako da, BIUEko Gizarte Hezkuntzako graduan, 2. mailako 1. lau hilabetean. Hala ...
    • Thumbnail

      Euskara indartzeko plana Haur Hezkuntzako eremu ez-kurrikularran 

      Romero Andonegui, Asier ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-27)
      Galdera eragilea: Posiblea da euskararen erabilera sustatzea eskolaz kanpoko jardueretan? Planteamendu metodologikoaren laburpena: Proiektuak hiru fase izan ditu: testuinguru-fasea; garapen-fasea; eta aurkezpen-fasea. ...
    • Thumbnail

      Gestión, Planificación, Legislación y Deontología 

      Puras Ochoa, Gustavo; Sáenz del Burgo Martínez, Laura ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-25)
      En esta asignatura, el alumnado deberá aplicar diferentes conceptos necesarios para gestionar eficientemente la oficina de farmacia. Para ello, trabajará diferentes conceptos relaccionados con el marketing, la contabilidad, ...
    • Thumbnail

      Introducción a la Economía II. Principios de Macroeconomía 

      Peinado Martínez, Patricia ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-26)
      Material docente para la aplicación de la metodología "Aprendizaje Basado en Problemas (ABP)" en la asignaura Introducción a la Economía II: Principios de Macroeconomía común al primer curso de todos los grados de la ...
    • Thumbnail

      Lehen hezkuntzarako ekitaldi hezitzailea antolatzen eta sortzen 

      Jiménez Aberasturi Apraiz, Estibaliz ORCID; Arribas Galarraga, Silvia; De las Cuevas Hevia, Carmen ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-30)
      Proiektu proposamen honetan, hiru ezagutza arloek parte hartuko dute bere herena lantzen. Honela irakasgaiaren %100 osatuko da PBL irakaskuntza modalitatean. Jarraian azaltzen dugun Proiektuan, hiru ardatz nagusi proposatzen ...
    • Thumbnail

      Problemetan oinarritutako ikaskuntza Ekoizpen Sistemen Diseinuan 

      Ruiz de Arbulo López, Patxi ORCID; Zarrabeitia Bilbao, Enara ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-27)
      Ekoizpen eta logistika sistemen diseinu, plangintza eta kudeaketa ikasgaia Industria Antolakuntza Ingeniaritza graduko hirugarren mailan ematen da. Irakasgaiak helburu du enpresako ekoizpen eremuaren ikuspegi orokor bat ...
    • Thumbnail

      Programazio Paraleloa: MPI 

      Martín Aramburu, José Ignacio ORCID; Muguerza Rivero, Javier Francisco; Arruabarrena Frutos, Agustín; Arregui Uriarte, María Olatz ORCID; Arbelaiz Gallego, Olatz ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-25)
      Programazio paraleloko arloan proiektu bat garatu beharko dute ikasleek. Horretarako, memoria banatuko sistema bat erabiliko dute, kalkuluko cluster bat, hain zuzen ere. Proiektuaren bidez, balizko enkargu profesional bat ...
    • Thumbnail

      Risto Mejide o ¿Cómo se diseña una Marca Personal? 

      Sainz Gil, Ana María ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-12-31)
      El Caso está enfocado a fomentar el interés y la necesidad de diseñar marcas personales propias como vía de mejora en la orientación profesional futura. Con una marca personal, construyes el Manifiesto (quién eres, qué ...
    • Thumbnail

      Socialization agents 

      Olazaran Rodríguez, Mikel ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-26)
      Los estudiantes deben llevar a cabo, en equipos, un proyecto de generación de conocimiento sobre un ámbito de socialización y transmisión de valores, analizando un caso o modelo concreto y realizando una propuesta de ...
    • Thumbnail

      Zelan elikatuko ditugu industria-lantegi baten makinak? 

      Aginako Arri, Zaloa ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-12-27)
      Proiektuetan Oinarrituriko Metodologia erabili da Behe Tentsio eta Tentsio Ertaineko instalazioak ikasgaiko edukien % 33a lantzeko. Ikasgaia hirugarren mailakoa da Ingeniaritza Elektrikoko gradukoa. Ikasleak giro profesional ...