Show simple item record

dc.contributor.advisorArrivillaga Iriarte, Ana Rosa ORCID
dc.contributor.authorCarregal Aldanondo, Amaia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-28T16:57:13Z
dc.date.available2019-02-28T16:57:13Z
dc.date.issued2019-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31749
dc.description.abstract[EUS] Hezkuntzan, oraindik ere behar adina garrantzia ematen ez zaion eta ikaskuntzaren garapenerako ezinbestekoa den autoezagutza da lan honen oinarria. Honen inguruko esku-hartze bat diseinatu eta lehen hezkuntzako lehenengo mailako ikasleekin praktikara eraman da. Autoezagutzan aldaketak luzarora ematen direla jakinda, lan honen helburua, aniztasuna oinarritzat duen jarduera sorta baten bitartez, ikasleei pentsamendu edota bide berriak irekitzea izan da. Ikasgelako esku-hartzean Pretest eta Postest galdetegien bitartez lortutako emaitzetan oinarrituta, ondorio batzuk atera dira. Ondoren, burututakoaren inguruko autokritika egin da eta gizarteak gure autoezagutzan duen eraginaren inguruko hausnarketa burutu da.es_ES
dc.description.abstract[ES] La base de este trabajo es el autoconocimiento. A pesar de que en la educación todavía no se le da la suficiente importancia, éste es imprescindible para el aprendizaje. Sobre ello, se ha diseñado una intervención que ha sido llevada a la práctica con alumnos de primer curso de educación primaria. Sabiendo que los cambios en el autoconocimiento se dan a la larga, el propósito de este trabajo, es facilitar a los alumnos nuevos pensamientos y/o caminos, mediante un conjunto de actividades, las cuales tienen como base la pluralidad. Teniendo en cuenta los resultados obtenidos de los cuestionarios Pretest y Postest, se han sacado algunas conclusiones de la intervención en el aula. Después, se ha hecho autocrítica sobre lo realizado y se ha reflexionado sobre la influencia de la sociedad en nuestro autoconocimiento.es_ES
dc.description.abstract[EN] The basis of this work is self-knowledge. Although education still does not pay enough attention to it, it is essential for learning. Based on that, an intervention has been designed and carried out with students of the first year of primary education. Being aware of the fact that changes in self-awareness occur in the long run, the purpose of this work is to facilitate the students new roads through a set of activities that are based on plurality. Taking into account the results obtained from the Pretest and Postest questionnaires some conclusions of the intervention in the classroom have been carried out. Afterwards, self-criticism has been made, and there has also been a reflection on the influence of society on our self-knowledge.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectautoezagutzaes_ES
dc.subjectgizarteaes_ES
dc.subjectgeneroaes_ES
dc.subjectestereotipoakes_ES
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.subjectautoconocimientoes_ES
dc.subjectsociedades_ES
dc.subjectgéneroes_ES
dc.subjectestereotiposes_ES
dc.subjecteducaciónes_ES
dc.subjectself- awarenesses_ES
dc.subjectsocietyes_ES
dc.subjectgenderes_ES
dc.subjectstereotypeses_ES
dc.subjecteducationes_ES
dc.titleAutoezagutzaren garrantzia gizarteak lehen hezkuntzako ikasleen genero identitatean duen eragina adierazte alderaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:25:19Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Amaia Carregal Aldanondo
dc.identifier.gaurassign60325-761658


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record