Show simple item record

dc.contributor.advisorLekue Rodríguez, Pablo ORCID
dc.contributor.authorGonzalez Matias, Uxue
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZes
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.eus
dc.date.accessioned2019-05-27T09:13:19Z
dc.date.available2019-05-27T09:13:19Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/32963
dc.description53 p. : il. -- Bibliogr.: p. 36-38es_ES
dc.description.abstractLan honetan planteatzen da Lego Serius Play tresnan oinarritutako hezkuntza programa baten garapena, haurren hezkuntzan dauden funtsezko hiru euskarriak integratzeko asmoz , hau da, irakasleria, familia ingurua eta eskola ingurua. Proiektu hau integratzailea, hezitzailea eta demokratiko / berdintzailea da, ikasle guztiak maila berean egongo direlako eta duten rolak eragin positibo edo negatiborik izan gabe. Programa honen helburu nagusia emozionalki orekatutako haurrak sortzea da beren egunerokotasunean jarrera enpatikoagoak eduki ditzaten. Emotiolego programaren metodologia curriculumeko programaren barnean integratuko da, hau da, ofiziala izango da eta garapen paralelo bat izango du, bi noranzkotan. Alde batetik, entrenamendua saio espezifikoetan zentratuko da, non Emotiolegoren erabilpena izango den elementu bakarra eta beste alde batetik, ikasgai ezberdinetan erabiltzeko, Emotiolego beste baliabide bat bezala ulertuta. Programa hau Lehen Hezkuntzan txertatzearen arrazoia zera da, Haur Hezkuntzan lantzen diren balioak lausotuak eta apalduak agertzen direla Lehen Hezkuntzan eta funtsezkoa da emozioen ikaskuntza ahalik eta goizen azpimarratzea. Hala bada, haurrak, guk erakusten dizkiogun emozioak identifikatu, kudeatu eta proiektatzeko gai badira, lortuko dena ez da ikasleak bakarrik izatea, era honetara pertsonak sortuko ditugulako ere. Proiektu honen elementu bereizgarria da ikasleek erabiltzen duten hizkuntza erabiltzen dela, jolasa. Haurrak hoberen erlazionatzen diren era da, batez ere adin goiztiarretan. Eta Emotiolegorekin, gustatzen zaien zerbaitetik abiatuko gara, beraien motibazioa beti altu mantentzeko eta gure mezua iristeko pertsona harkorrak izateko.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectemozioakes_ES
dc.subjectadimen emozionalaes_ES
dc.subjecthezkuntza emozionalaes_ES
dc.subjectjarrerakes_ES
dc.titleEmotiolego: emozioak lantzeko eta kudeatzeko hezkuntza-programaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.holder© 2016, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.departamentoesDidáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporales_ES
dc.departamentoeuMusika, plastika eta gorputz adierazpidearen didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record