Show simple item record

dc.contributor.advisorRedondo Rodríguez, Iratxe
dc.contributor.authorSouto Zorrilla, Nerea
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-02-20T19:20:16Z
dc.date.available2020-02-20T19:20:16Z
dc.date.issued2020-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41373
dc.description.abstract[ES] El presente estudio tiene como objetivo analizar la formación, percepción y métodos de intervención del profesorado de Educación Primaria respecto al Trastorno del Espectro Autista. Para ello se crearon un cuestionario que fue respondido por 38 profesores/as de siete centros educativos de Bilbao y una entrevista realizada a 7 docentes de un centro educativo concreto. Estos instrumentos recogen preguntas relativas a los ámbitos previamente mencionados. Los datos recogidos revelaron que el profesorado posee una formación y unos conocimientos escasos acerca de este trastorno, buena disposición para intervenir con estos niños/as y un uso limitado de métodos innovadores.es_ES
dc.description.abstract[EUS] Ikerketa honen helburu nagusia Lehen Hezkuntzako irakasleriak Autismoaren Espektroko Nahastearen eremuan duten formakuntza, pertzepzioa eta esku-hartze motak aztertzea da. Honetarako Bilboko zazpi hezkuntza zentroetako 38 irakasleek erantzun zuten galdetegi bat eta zentro zehatz bateko 7 irakasleei egindako elkarrizketa bat sortu ziren. Tresna hauek aurretik aipatutako arloen inguruko galderak biltzen dituzte. Lortutako datuek irakasleriak autismoaren nahastearen inguruan duen formakuntza eta ezagutzak eskasak direla, ume hauekin lan egiteko jarrera ona duela eta metodo berritzaileen erabilpena eskasa dela ezagutarazi zuten.es_ES
dc.description.abstract[EN] The objective of this study is to analyse the training, perception and intervention methods of Primary School Teachers about Autism Spectrum Disorder. For this purpose, a questionnaire was created, which was answered by 38 teachers of seven schools in Bilbao, and an interview was conducted with 7 teachers from one specific school. These instruments include questions relating to the areas previously mentioned. The data collected revealed that the teachers had little training and knowledge about this disorder, a good disposition to intervene with these children and a limited use of innovative methods.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectautismoes_ES
dc.subjecteducación primariaes_ES
dc.subjectformaciónes_ES
dc.subjectpercepciónes_ES
dc.subjectmétodos innovadoreses_ES
dc.subjectautismoaes_ES
dc.subjectlehen hezkuntzaes_ES
dc.subjectformakuntzaes_ES
dc.subjectpertzepzioaes_ES
dc.subjecteredu berritzaileakes_ES
dc.subjectautismes_ES
dc.subjectprimary educationes_ES
dc.subjectperceptiones_ES
dc.subjectinnovative methodses_ES
dc.subjecttraininges_ES
dc.titleLehen Hezkuntzako irakasleen formakuntza, pertzepzioa eta esku-hartze motak autismoaren eremuanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:46:35Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2019, Nerea Souto Zorrilla
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign74020-804673


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record