Adierazpena eta komunikazioa dramatizazioaren bidez minorrak irakaslegaien prestakuntzan duen inpaktua
Ikusi/ Ireki
Data
2020-03-09Egilea
Goyeneche Lizundia, Paule
Laburpena
[EUS] Dramatizazioari buruz hitz egiten denean heziketa hizpide izan beharko litzateke ere bai, dramatizazioak pertsonen garapen integralean eragin handia baitu. Gaur egun, dramatizazioak hezkuntzan gero eta oihartzun gehiago izan arren, irakasleen formakuntza eza dela eta, oraindik baliabide pedagogiko gisa erabiltzeko bide luzea du. Gradu Amaierako Lan honek, Vitoria-Gasteizeko Haur Hezkuntzako Graduko Adierazpena eta Komunikazioa Dramatizazioaren bidez minorreko ikasleen esperientziaren ikerketa kualitatiboaren bitartez, minor honek irakaslegaien prestakuntzan duen eragina aztertzen du. Ikerketa, ikasleen artean gauzatutako bi eztabaida taldeetan oinarritzen da, irakaslegaien prestakuntza prozesuari buruzko iritziak jasoz eta hasierako eta amaierako eztabaiden arteko aldaeren inguruan hausnartuz. Hori guztiari, erreferentziazko autore ezberdinek gaiaren inguruan egiten dituzten ekarpenak gehitzen zaizkio. Ondorioetan, dramatizazioak balioetan oinarritutako heziketa bat bermatzeko duen garrantzia identifikatu eta etorkizunari begira hobekuntza proposamen posibleak plazaratu dira [ES] Cuando se habla acerca de la dramatización, se debería de hablar también de la educación, teniendo ésta gran influencia en el desarrollo integral de las personas. Hoy en día, pese a que la dramatización tiene más presencia en la educación, a causa de la falta de formación de los profesores, le queda un camino largo que recorrer para que se utilice como recurso pedagógico. Este Trabajo del Fin de Grado, por medio de la investigación cualitativa de la experiencia de los estudiantes del minor de Expresión y comunicación a través de la dramatización del Grado de Educación Infantil de VitoriaGasteiz, nos lleva a examinar la influencia que este minor tiene en la preparación de los futuros profesores. La investigación, se basa en dos grupos de debates realizados entre los estudiantes, recogiendo las opiniones sobre el proceso de formación de los alumnos y reflexionando acerca de las diferencias entre un debate y el otro. A todo eso, se le añaden las aportaciones que diferentes autores de referencia hacen acerca del tema. En las conclusiones, se ha identificado la importancia de la dramatización para garantizar una educación basada en los valores y de cara al futuro se analizan las propuestas de mejora posibles.