Show simple item record

dc.contributor.advisorFernández Zabala, Aranzazu ORCID
dc.contributor.authorArrieta Arce, Jon
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-10T17:56:15Z
dc.date.available2020-03-10T17:56:15Z
dc.date.issued2020-03-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42065
dc.description60 p. : il. -- Bibliogr.: p. 38-40
dc.description.abstractGradu amaierako lan honen xede nagusia, egungo XXI. mendeko hezkuntza sistemak eskatzen duen Heziketa Fisiko moderno baten ikuspuntutik, Lehen Hezkuntzako lehen mailako lehenengo murgilpen eta kontaktuan adimen emozionala garatzeko proposamen didaktiko berritzaile bat garatzea izan da. Hori gauzatzeko, lehenik eta behin lana bizkartuko duen oinarri teoriko sendoak ezartzeko asmoarekin marko teorikoa izeneko atala jaso da. Bertan, batetik, gaur egungo hezkuntzaren eskakizun curricular eta jarraitu beharreko ildo nagusiak jasotzen dira. Bestetik, Praxiologia Motorraren zientziak proposatzen duen domeinu motorren zehaztapena egiten da; eta ondoren jorratzen den adimen emozional eta hezkuntza emozional alorrekin uztartu egiten dira amaierako justifikazioaren atalean. Esku-hartze baten diseinuaren beharra eta pertinentzia justifikatuta, bete – betean proposamen didaktikoarekin sartzen da. Bigarren atal nagusi honetan, beraz, proposamenaren helburuak definitu ostean, Unitate Didaktiko batek eduki beharreko osagaiak biltzen dira; testuingurua, azalpen orokorra, oinarrizko gaitasunak, etapako helburuak, edukiak, sekuentzia didaktikoa eta ebaluazioa. Amaitzeko, lanak gogoetak, hausnarketak eta etorkizunari begira hobekuntza proposamenak eta ikerketa ildo berri proposamenak biltzen ditu ondorioei dagokion ataleanes_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectadimen emozionalaes_ES
dc.subjectheziketa fisikoa
dc.subjectpraxiologia motorra
dc.subjectlehen hezkuntza
dc.subjectunitate didaktikoa
dc.titleHeziketa fisiko moderno baten ikuspuntutik lehen hezkuntzako lehen mailan adimen emozionala garatzeko proposamen didaktikoaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-07-08T06:46:38Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister98242-661370-10
dc.identifier.gaurassign78264-661370


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record