UPV-EHU ADDI
  • Volver
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • español 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Listar (2017) Volumen 29. Número 1 fecha de publicación 
  •   Inicio
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Tantak
  • (2017) Volumen 29. Número 1
  • Listar (2017) Volumen 29. Número 1 fecha de publicación
  •   Inicio
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Tantak
  • (2017) Volumen 29. Número 1
  • Listar (2017) Volumen 29. Número 1 fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar (2017) Volumen 29. Número 1 por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-10 de 10

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Berrikuntza Haur Hezkuntzako kanpo espazioan: diseinuaren kalitatea eta haurraren jolasa 

      Artola Bardeci, Marta; Larrea Hermida, Iñaki; Barandiaran Arteaga, Alexander (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      The aim of this study was to conduct and validate an innovative action in an outdoor area of a preschool center. The quality of several aspects was assessed before and after carrying out the innovative action, using for ...
    • Thumbnail

      Berehalako mezularitzan erabilitako hizkuntza: ezaugarriak eta erabiltzaileen pertzepzioak 

      Bereziartua Etxeberria, Garbiñe (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Le développement de la technologie a fait émerger de nouvelles façons de communication qui ont une influence directe sur l’usage de la langue. Dans cet article, nous abordons la question de l’usage de la langue que font ...
    • Thumbnail

      Genero desadostasuna Haur Hezkuntzan. Irakasleon erronka berria 

      Gorrotxategi Pereda, Maite; Alvarez Uria, Amaia ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      En el momento en que nacemos, estamos clasificados como hombres o mujeres. Los médicos definen nuestro género basándose en nuestros genitales. A partir de entonces, los adultos nos tratan de una manera particular según ...
    • Thumbnail

      Ikaskuntza aktiboan oinarritutako eredu baten aplikazioa marketin arloan 

      Rincón Díez, Virginia ORCID; Tamayo Orbegozo, Unai (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Active learning makes it possible to develop the content of several marketing subjects through work on the same project and places the learning process in a real context. This article presents the design and implementation ...
    • Thumbnail

      Kortazar, J. (Ed.) (2016) Contemporary Basque Literature 

      Rodríguez Miñambres, Paloma ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      ...
    • Thumbnail

      Cerrillo, P.C. eta Sanchez Ortiz, C. (ed.) (2016) Prohibido leer. La censura en la literatura infantil y juvenil... 

      Etxaniz Erle, Xabier ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      ...
    • Thumbnail

      Unibertsitateko irakasleen profezionalizazio baterantz: azterketa teorikoa 

      Madinabeitia Ezkurra, Alba; Fernández Fernández, Idoia Begoña ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      [ENG] Faculty development is recognized as a relevant factor for improving the quality of education in higher education institutions. However, behind this term different conceptions and practices are hiding. This article ...
    • Thumbnail

      Thornsbury, Scot (2015) Nola irakatsi berba egiten 

      Larrea Mugica, Pedro ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      ...
    • Thumbnail

      Abstrakzio laburpen-testuak ebaluatzeko metodoa, Lehen Hezkuntzan: testu luzera, koherentzia erlazioak, gai nagusia 

      Atutxa Barrenetxea, Unai; Iruskieta Quintian, Mikel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Students make understanding-exercises after reading texts and they do not take into account usually the relational discourse structure. In this paper we analyse how students understand the text in summarising texts. To do ...
    • Thumbnail

      Ikasleen arrazoibide kognitiboa aztertzeko euskarazko proba. Ezaugarriak eta sexuaren araberako desberdintasunak 

      Elosua Oliden, Paula ORCID; Egaña Elosua, María (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      Although tests intended to assess cognitive abilities are the most used tests in Europe, there are not psychometrically well constructed reasoning batteries in Basque language which cover a wide age range. Taking into ...

      DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
      OpenAIRE
      EHU Bilbioteka
       

       

      Listar

      Todo ADDIComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)MateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Materias

      Mi cuenta

      Acceder

      DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
      OpenAIRE
      EHU Bilbioteka