Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean
Fecha
2017Autor
Agirre García, Nerea
Martínez Gorrotxategi, Agurtzane
Bilbatua Pérez, Mariam
Lejardi Plaza, Ahots
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Tantak 29(2) : 47-67 (2017)
Resumen
Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek praktikan bizitako egoera errealetan ardazturiko hausnarketa sustatuz; bestetik, irakasle-gai horien artean, eta euren tutoreen laguntzaz, hausnarketa partekatuan oinarritutako formatuak egituratuz; eta hirugarrenik, hausnarketa elkarlanean burutzen den jardueraren ondorioa izan dadin bultzatuz.