Show simple item record

dc.contributor.authorAyúcar Castro, Alba
dc.contributor.authorBereziartua Etxeberria, Garbiñe
dc.date.accessioned2020-11-03T14:05:33Z
dc.date.available2020-11-03T14:05:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationTantak 31(2) : 109-132 (2019)
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/47664
dc.description.abstractIkas-irakaskuntza paradigmak aldatu eta ikaslea erdigunean jartzen den garaiotan, irakasteko metodologia aktiboak erabiltzeko testuinguru aproposak sortu dira. Hori horrela izanda, gure testuinguruan gertatzen ari denaren zertzelada bat jaso nahi izan dugu, Donostiako Lehen Hezkuntzako ikastetxeetan metodologia aktiboek daukaten presentzia aztertuz. Horri buruzko datuak eskuratzeko galde-sortak betearazi eta elkarrizketak egin dira. Galde-sortak Donostiako 16 ikastetxetako 46 irakaslek bete dituzte; eta elkarrizketak egin zaizkie Donostiako Berritzeguneko aholkulari bati eta Hezkuntzako ikuskari bati. Emaitzek erakutsi dute zenbait metodologia aktibo ezagutu eta erabiltzen direla baina ez daudela guztiz barneratuta.; Teaching paradigms are changing and the student tends to be the focus of the teaching-learning process, for which activity learning seems an appropriate approach. Thus, we want to get a general idea of what is happening in our context, by examining the presence of active methodologies in primary schools in Donostia-San Sebastián. Data have been gathered from inquiries made to primary teachers and interviews with experts. 46 teachers from 16 schools in Donostia-San Sebastián answered the questionnaire. In addition, a counselor of the Berritzegune of Donostia-San Sebastián and an inspector of the Department of Education have been interviewed. The results have shown that some active methodologies are known and used, but they are not fully assimilated.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleIkaskuntza metodologia aktiboak: Donostiako lehen hezkuntzako ikastetxeen errealitaterako hurbilpen bat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2019 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
dc.identifier.doi10.1387/tantak.20766


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© 2019 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as © 2019 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional