Show simple item record

dc.contributor.advisorUsandizaga Lombana, Imanol
dc.contributor.authorIndias Alza, Jokin
dc.contributor.otherF. INFORMATICA
dc.contributor.otherINFORMATIKA F.
dc.date.accessioned2020-12-03T19:45:23Z
dc.date.available2020-12-03T19:45:23Z
dc.date.issued2020-12-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/48782
dc.description.abstractMunduan konexio gehiago daude gizakiak baino, eta bai edo bai, gure bizitzeko etaerlazionatzeko moduak dakarren hazkunde teknologikoak, ezinbesteko mugarri bat markatu du,datuak dituenak zerbait oso baliotsua du. Adibidez, Paypal, Booking, Uber, Spotify, ... ez dira ezbankuak, ez hotel bat, ezta taxi bat, ezta ere diskografa bat, baina datuen jabe dira eta ustiatzeneta zerbitzatzen dute diru asko irabazteko.Egoera honen aurrean, DATUAN pentsatzen hasi behar da eta Donostia Kulturak biltzendituen datuak mimatu. Estrategia bat da ezin dena segundo bat ere atzeratu.Donostia Kulturak arazo larri bat du beraiekin nolabaiteko harremana duten pertsonen etaentitateen datuen sakabanatzearekin. Sakabanatze hau datuen esplorazioa zailtzen du, businessintelligence erremintekin.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleBusiness Intelligence kultura-kudeatzaile entitate bateanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-01-27T10:45:17Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeInformatika Ingeniaritzako Gradua
dc.contributor.degreeGrado en Ingeniería Informática
dc.identifier.gaurregister101487-795562-05
dc.identifier.gaurassign98283-795562


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record