UPV-EHU ADDI
  • Volver
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • español 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Listar (2020) Volumen 32. Número 2 fecha de publicación 
  •   Inicio
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Tantak
  • (2020) Volumen 32. Número 2
  • Listar (2020) Volumen 32. Número 2 fecha de publicación
  •   Inicio
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Tantak
  • (2020) Volumen 32. Número 2
  • Listar (2020) Volumen 32. Número 2 fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar (2020) Volumen 32. Número 2 por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-8 de 8

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      Irakaslegaiak eta idazmenaren ebaluazioa: jarrerak eta jokabideak 

      Martinez Garcia, Leire; Boillos Pereira, María del Mar ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      In recent decades, evaluation has acquired pedagogical status in the field of language teaching. As a result of its value as didactic tool and its importance during the acquisition process, evaluation has distinguished ...
    • Thumbnail

      Las emociones y el mundo moral. Más allá de la empatía (Etxebarria, 2020) 

      Bisquerra Alzina, Rafael (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      ...
    • Thumbnail

      Caminos y derivas para otra investigación educativa y social (Sancho, J et al. koord., 2020) 

      Guereño, León; Silvestra, Margarita (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      ...
    • Thumbnail

      Hizkuntzen arteko elkarreragina: euskara, gaztelania eta ingelesezko ekoizpen idatziak 

      Etxague Goia, Itxaro ORCID; van der Worp, Karin ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      The topics of bilingualism and multilingualism are becoming increasingly popular in research as well as in social and educational contexts. Some researchers state that a turn from a monolingual view to a more holistic view ...
    • Thumbnail

      Fisioterapia graduko ikasleek desgaitasunekiko dituzten jarrerak unibertsitateko formazioan zehar 

      Saigos, Ana; Ozamiz Echevarria, Naiara; Agurtzane Ortiz Jauregi, Miren (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      The aim of this study was to analyse and evaluate the attitude of first- and fourth-year physiotherapy students at the University of the Basque Country towards people with disabilities. In order to achieve this objective, ...
    • Thumbnail

      Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak: hezkuntza eta hizkuntza teknologiak 

      Camacho, Abel; Iruskieta Quintian, Mikel (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      Ingurune digitalean bizi arren, bi arazo ezberdin izan ditzakegu: bat, teknologiaren eraldaketa azkarra edota egokitu gabekoa izatea eta, bi, euskara eta antzeko baliabide mugatuetako hizkuntzetan behar diren teknologiak ...
    • Thumbnail

      Familia-aniztasunaren trataera Haur Hezkuntzako gelan: prestatuta al daude irakasleak? 

      Ramos Tejada, Haizea; Galende Pérez, Nuria ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      Familiaren bilakaerak kontzeptualizazio berria ekarri du, hainbat familia-eredurekin batera. Hori dela eta, ikerketa honek familia-aniztasuna ezagutzea eta Haur Hezkuntzako etapatik ematen zaion erantzuna aztertzea du ...
    • Thumbnail

      EHUko Pedagogia Gradua lanbide anitzetarako prestatzen: ikasleen asebete eta iritzietan eta irakasleen pertzepzioan oinarritutako analisia 

      Altuna Urdin, Jon; Madinabeitia Ezkurra, Alba; Marko Juanikorena, Jose Inazio ORCID; Aierbe Barandiaran, Ana ORCID; Cruz Iglesias, Esther (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)
      The spaces that the profession of the Pedagogue has occupied over the years in society has been changing, complicating the identification of his field of work. For this reason, it is up to the pedagogy of the twenty-first ...

      DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
      OpenAIRE
      EHU Bilbioteka
       

       

      Listar

      Todo ADDIComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)MateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Materias

      Mi cuenta

      Acceder

      DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
      OpenAIRE
      EHU Bilbioteka