Show simple item record

dc.contributor.advisorAmenabarro Iraola, Estibaliz
dc.contributor.authorYanci Irigoyen, Maria
dc.date.accessioned2021-03-15T16:56:49Z
dc.date.available2021-03-15T16:56:49Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50643
dc.description.abstractHonako hau, Nafarroako iparraldeko landa-eremuan kokatua dagoen eskola publiko bateko irakasleen arteko harremanak aztertzen dituen Gradu Amaierako Lana da. Eskola txikia izateak eta bereizgarri egiten duen Emozio Hezkuntza-ren proiektua aurrera eramateak harreman horiengan duten eragina izan dira aztergai nagusi. Horretarako, bi irakasle-tutore eta zuzendariari sakoneko elkarrizketak egiteaz gain, irudien analisia eta narratibaren teknika kualitatiboa erabili dira, hauen bizipenen sakontasuna bilatzeko helburuarekin. Bildutako ebidentzien bidez, eskola txikian aritzeak eta emozionalki adimentsuak izateak irakasleen arteko harremanak baldintzatzen dituela frogatu ahal izan dugu. Bukatzeko, lan honek hobekuntza proposamen batzuk formulatzeaz gain, etorkizunari begira ikerketa lerro berri bat irekita utzi du, hezkuntza emozionala azpimarratuz.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/
dc.subjectirakasleaes_ES
dc.subjectharremanakes_ES
dc.subjecteskola txikiaes_ES
dc.subjecthezkuntza emozionalaes_ES
dc.titleIrakasleen arteko harremanak eskola txiki batean: adimen emozionala oinarri duen praktika baten analisiaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.holder(cc) 2020 Maria Yanci Irigoyen (cc by-nc 4.0)
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc) 2020 Maria Yanci Irigoyen (cc by-nc 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc) 2020 Maria Yanci Irigoyen (cc by-nc 4.0)