Show simple item record

dc.contributor.advisorRodríguez Miñambres, Paloma ORCID
dc.contributor.authorUrriolabeitia Uribarri, Eneritz
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-16T13:31:49Z
dc.date.available2021-04-16T13:31:49Z
dc.date.issued2021-04-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51034
dc.description44 p. : il. -- Bibliogr.: p. 35-37
dc.description.abstract[EUS] Lehen Hezkuntzako curriculumean gaitasun komunikatiboaren garrantzia berresten da. Horiek horrela, tailer literarioetan zein garrantzitsua den hizkuntza eta literatura lantzea azalduko da, izan ere, gaitasun komunikatiboaren eta sormenaren oinarria dira. Hortaz, sormenak, literaturak eta hizkuntzak, batak bestea landuaz, pertsonon gaitasunak osotasunean garatu ahal izango dira. Esangura horretatik, tailer literarioak aurkeztuko dira eskolan balizkoa den irudimena garatzeko den tokia aurkeztuz. Beraz, hizkuntza idatziaren konpetentzia garatzeko eta sormen gaitasuna trebatzeko bidean, Estatu Batuetan, Latinoamerikan, Frantzian, Italian eta Espainian famatu egin diren teknikak aintzat hartu dira. Ildo beretik, idazketa sortzailea lantzeko teknika horiek etorkizunean dozentzian arituko diren Haur Hezkuntzako ikasleekin probatu dira, ariketa anitzen arrakasta proban jarrita.
dc.description.abstract[ES] En el curriculum de Educación Primaria se confirma la importancia de la competencia comunicativa. Por ese motivo, se expondrá la importancia de trabajar la lengua y la literatura en los Talleres Literarios ya que, son la base de la capacidad comunicativa y de la creatividad. Esta última, junto con la literatura y el lenguaje, trabajando en conjunto, permitirán desarrollar las capacidades de las personas. La escuela será el lugar donde presentar los talleres literarios por su gran capacidad de desarrollo creativo. Es por ello que en el proceso de desarrollar la competencia escrita y creativa, se han tenido en cuenta las técnicas que se popularizaron en Estados Unidos, Latinoamérica, Francia, Italia y España; incluso se han llegado a probar también, con los futuros docentes de Educación Infantil, poniendo a prueba el éxito de diferentes ejercicios.
dc.description.abstract[EN] The magnitude of communicative purview is confirmed by Elementary Education´s curriculum. Thus, the relevance of working on language and literature, which are essential in the communicative skills and creativity, will be exposed on literary workshops. Consequently, creativity, literature and language, being together, will allow to develop people’s abilities. Therefore, literary workshops will be introduced at school, where creativity can be expanded. Different techniques that became popular in United States, South America, France, Italy and Spain have been taken into account in the process of developing written competences. Besides, these techniques of creative handwriting have been tested on Elementary Education´s future teachers, challenging the success of different exercises.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectidazketa sortzailea
dc.subjectsormena
dc.subjectidazmena
dc.subjectliteratur tailerrak
dc.subjecthizkuntza eta literatura
dc.subjectescritura creativa
dc.subjectcreatividad
dc.subjectescritura
dc.subjecttalleres literarios
dc.subjectlenguaje y literatura
dc.subjectcreative handwriting
dc.subjectcreativity
dc.subjectwriting
dc.subjectliterary workshops
dc.subjectlanguage and literature
dc.titleNola landu idazketa sortzaileaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-09-21T09:12:14Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister109423-705098-11
dc.identifier.gaurassign93468-705098


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record