Show simple item record

dc.contributor.advisorCorrea Gorospe, José Miguel ORCID
dc.contributor.advisorBerasategi Sancho, Naiara ORCID
dc.contributor.authorEiguren Munitis, Amaia
dc.date.accessioned2021-04-19T18:46:03Z
dc.date.available2021-04-19T18:46:03Z
dc.date.issued2021-02-22
dc.date.submitted2021-02-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/51074
dc.description368 p.es_ES
dc.description.abstractHezkuntza formalaren inguruneak testuinguru ezin hobea eskaintzen du, belaunaldi desberdinen ikuspegia lantzeko. Izan ere, eskolan gertatzen diren belaunaldien arteko (BA) esperientziek bizitza osorako hezkuntza-ideologia sortzen laguntzen dute, ikasketa bidirekzionala sustatu eta adinduen eta ume eta gazteen parte hartze aktiboa elikatuta. Horrenbestez, ondoko ikerketa lanak, bost helburu ditu: (1) Euskal Autonomia Erkidegoan hezkuntza formalean burutu diren edo martxan dauden belaunaldi arteko esperientziak identifikatu; (2) Belaunaldi arteko esperientzien protagonisten bizipenak aztertu; (3) Ikasleengan (10-21 urte bitartean) belaunaldi arteko esperientzietan parte hartzeak dituen eraginak arakatu; (4) Adinduentzako belaunaldi arteko esperientzietan parte hartzeak dituen eraginak aztertu; (5) Profesionalentzako belaunaldi arteko esperientzietan parte hartzeak dituen eraginak aztertu, horiek komunitatean duten eragina ere jasoz. Zehazki, ikerketa bi fase nagusitan banandu da. Lehenengo fasean, belaunaldi arteko esperientzien presentzia eta izaera arakatu da Euskal Autonomia Erkidegoko hezkuntza formalaren esparruan. Bigarren fasean belaunaldi arteko esperientzietan arakatu da. Lortutako emaitzek agerian uzten dute BA esperientzien presentzia eskasa dela EAEn hezkuntza formalaren testuinguruan. Nahiz eta ikerketa honen bitartez baieztatu den BA esperientzietan parte hartzeak adinduengan eta ikasleengan eragin positiboak dituztela. Horrenbestez, profesionalen aburuz, BA esperientziak baliagarriak dira belaunaldien artean elkarri laguntzeko harremanak sortzeko eta belaunaldien arteko elkartasuna sustatzeko kohesio soziala ahalbidetzen dituzten bideak erakintzen laguntzen baitute. Orobat, doktorego tesi honek EAE mailan hezkuntza esparruan ematen diren BA esperientzien gaineko prisma poliedrikodun begirada eraikitzen du eta BA esperientziek duten esku-hartze sozialarekiko aukeren gaineko ezjakintasunari aurre egiten dio.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectpedagogical methodses_ES
dc.subjectadult educationes_ES
dc.subjectbasic educationes_ES
dc.titleBelaunaldi arteko esperientziak hezkuntza eremuan aztergai: kohesio soziala ahalbidetzen duten bideak aztertzenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holder(cc) 2021 Amaia Eiguren Munitis (cc by-nc-nd 4.0)*
dc.identifier.studentID294206es_ES
dc.identifier.projectID21458es_ES
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc) 2021 Amaia Eiguren Munitis (cc by-nc-nd 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc) 2021 Amaia Eiguren Munitis (cc by-nc-nd 4.0)