Show simple item record

dc.contributor.advisorRuiz de Arcaute Graciano, Francisco Javier
dc.contributor.authorIpiña Zuluaga, Julen
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2021-06-30T16:16:55Z
dc.date.available2021-06-30T16:16:55Z
dc.date.issued2021-06-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/52121
dc.description54 p. : il.-- Bibliogr.: p. 49-50
dc.description.abstractGorputz Hezkuntza espazio eta testuinguru aldetik ezberdintasun gehien duen irakasgaia izan daiteke: patioan, gimnasioan, parkean edo frontoian gara daitezke saioak, gainerako irakasgaiak, normalean, gela barruan jarraitzen direlarik. Ingurune ezberdinen sorta hori aprobetxatzeko joera egoten da, espazioaren ezberdintasun horrek ikaslearentzat motibazioa ekar dezakelako. Baina, askotan, inguru berri horietan jorra daitezkeen ekintzak prestatzeko ezjakintasuna agertzen da. Horretarako, lan honetan, heziketa helburuarekin natura-ingurunera egokitutako jarduera fisikoa planteatzen da, mota horietako saioak prestatzeko informazioa batuz eta unitate didaktiko ezberdinak proposatuz. Naturan burutzen den jarduera fisikoak hainbat abantaila izan ditzake, jarraian ikusiko den moduan, baina natura eta jarduera fisikoa kontzeptuak hatera entzutean "arriskua" ere etortzen zaigu burura. Gainera, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzarako (DBH) proposamen bat egin nahi denez, adin horietan agertu daitezkeen zailtasunak kontutan izandira. Lanaren hasierako zatian, natura-jarduera eta hezkuntzaren arteko lotura aztertzen da. Horretarako, Euskal Autonomia Erkidegoko curriculum Dekretuak {236/2015 Dekretua) natura-jardueren inguruan zer esaten duen eta gai horretako unitate didaktikoak sortzeko ematen duen informazioa batzen da. Bigarren zatian unitate didaktikoak ageri dira. DBHko maila bakoitzerako bana sortu da, hots, lau. Horietan kurtso bakoitzak dituen eduki, helburu eta ebaluazio irizpide ezberdinak kontutan hartu dira, beraz, gaur egun indarrean dagoen 236/2015 Dekretua kontutan izan da. Bestalde, aipatzekoa da, lan honetan batzen den informazio guztia eta sortu den produktua (unitate didaktikoak) benetan erabiltzekoak direla. Gorputz Hezkuntzako irakasle naizenez, edozein ikastetxetan aurrera eramateko moduan dago, zentroaren eta ikasle-taldeen berezitasunei egokitu ostean.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleJarduera fisikoa natura ingurunean: Euskal Autonomia Erkidegoko Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzarako Gorputz Hezkuntzaren proposamenaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-05-28T10:33:29Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deportees_ES
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua
dc.identifier.gaurassign87093-699487


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record