JFKZ graduko ikasleek joko-jolasekiko duten pertzepzio subjektiboa
Fecha
2022-04-13Autor
Uranga Bernal, Inko
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Ikerketa lan honen helburu nagusia JFKZ graduko ikasleek joko-jolasekiko duten pertzepzio subjektiboa ezagutzea da, Osgooden diferentzial semantikoa erabiliz. Horretarako, JFKZ graduko Kirol Jolasak irakasgaiean irakasleak proposaturiko bederatzi joko-jolas desberdin hautatu eta behatu dira, ondoren, diferntzial semantikoaren galdetegiaren bidez parte-hartzaileek jarduerekiko duten pertzepzioa ezagutuze aldera. Ondoren, emaitzak Excel programaren bidez bildu, sailkatu eta antolatu dira, zenbait grafiko sortuz, emaitzen interpretazioa errazte aldera. Azkenik, grafikoetan oinarrituz, eta jardueren barne-logika zein parte-hartzaileen nortasuna zein generoa kontuan hartuz zenbait ondorio atera dira.