Show simple item record

dc.contributor.authorIturbe Tolosa, Andoni
dc.date.accessioned2022-09-08T10:19:49Z
dc.date.available2022-09-08T10:19:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationZer 27(52) : 267-289 (2022)
dc.identifier.issn1137-1102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/57558
dc.description.abstractEuskal zinemaren ingurumarian komunikazio-kanpainen bilakaera aztertzea du helburu ikerketa honek. 2005ean ezartzen du abiapuntu, izan ere urte horretatik aurrera egonkortu egin baitzen euskal produkzioen jarraikortasuna. Lan honen hipotesia zera da: azken urteotan komunikazio-kanpainak profesionalizatu egin direla eta komunikazioa ulertu eta estrategiak gauzatzeko modua egokitzeko saiakera egin dela, baina, oraindik orain, ikasteke eta egonkortu gabeko jarduera dela komunikazioa euskal zineman. Metodologiari jarraiki, analisi kuantitatiboa eta kualitatiboak egin dira: elkarrizketak egin zaizkie komunikazio bulegoetako arduradunei eta zinema zuzendariei eta inkestak pasatu zaizkie euskal produktoreei. Horrretaz aparte, mugarri izan diren komunikazio-kanpainak identifikatu eta ikertu dira. Hala, helburu zehatzagoak ditu: diagnostiko orokor bat egin ostean, eragile zuzenen (zuzendariak, ekoizleak eta komunikazio-buruak) konpromisoa zehaztu eta komunikazioaren inguruan duten pertzepzioa neurtu eta lerrokatu. Emaitzek argi azaltzen dute egon badagoela bilakaera argi bat eta 2005ean Aupa Etxebeste! estreinatu zenetik, euskal ekoizleek komunikazioari garrantzi gehiago ematen diotela, baina egonkortu gabeko jarduera dela.; The aim of this research is to analyse the evolution of communication campaigns designed in the Basque film industry. It was in 2005 that the continuous production of films shot in Basque stabilised and consolidated. The manuscript is based on the hypothesis that communication campaigns have become more professional and have adapted to the new business and communication context, but that, at the same time, this is still one of the Basque film industry's unresolved issues. The methodology is based on quantitative and qualitative analysis and is supported by interviews with the agents involved (directors, press and distribution managers) and surveys of Basque producers. The key communication campaigns have also been identified and analysed. The results show a clear evolution since the premiere of Aupa Etxebeste! (2005). The Basque productions have placed value on the role of communication in such a changing context and with so many challenges, even though the results corroborate that it is not a well-established practice.; El objetivo de esta investigación es analizar la evolución de las campañas de comunicación diseñadas en la industria del cine vasco. Fue en 2005 la fecha en la que se estabiliza y se afianza una producción continua. El manuscrito parte de la hipótesis de que las campañas de comunicación se han profesionalizado y que se se han adaptado al nuevo contexto empresarial y comunicativo, pero que, a su vez, sigue siendo una de las asignaturas pendientes del cine vasco. La metodología se basa en el análisis cuantitativo y cualitativo y se apoya en entrevistas a los agentes involucrados (directores, productores y responsables de prensa) y en las encuestas realizadas a los productores vascos. Asimismo, se han identificado y descrito las campañas que han supuesto un punto de inflexión tras realizar un diagnóstigo general, trazar el grado de compromiso de los agentes involucrados y alinearlo con la percepción y valoración de las campañas de comunicación. Los resultados concluyen que existe una clara evolución desde el estreno de Aupa Etxebeste! (2005), ya que las producciones vascas han puesto en valor el papel de la comunicación en un contexto tan cambiante y con tantos desafíos, pero sin llegar a afianzarse.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.titleKomunikazio-kanpainen bilakaera euskal zineman (2005-2021): plangintza, joerak eta estrategiak
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
dc.identifier.doi10.1387/zer.23181


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as © 2022 UPV/EHU Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional