Show simple item record

dc.contributor.advisorRamos Díaz, Estíbaliz
dc.contributor.authorDe la Vega Ruiz, Ana
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2023-03-06T15:23:06Z
dc.date.available2023-03-06T15:23:06Z
dc.date.issued2023-03-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60259
dc.description47, XVII p. : il.-- Bibliogr.: p. 42-47
dc.description.abstract[EUS] Euskadi mailan etorkin kopurua nabarmen handitu izan da azken hamarkadetan eta kultura-artekotasuna, beraz, nabari da. Hezkuntza emozionalean oinarrituta, ikasleek txikitatik identitate kulturala eta identitate gurutzatua lantzeak norberak bere nortasuna identifikatzeaz gain, bere burua errespetatzen ikasiko du, familiarengandik eta gizartetik hartutako kultura(k) onartuz eta hura/haiek balioetsiz. Horretarako, hezkuntza emozionala oinarri, identitate kulturala lantzeko proposamen didaktiko bat azalduko da, norbanakoaren jatorritik hasita, gaur egun arte. Uneoro dauden emozioak eta haien zergatia aztertzen lagunduko duen proposamen didaktiko honek Lehen Hezkuntzako bigarren zikloko ikasleei nortasun gurutzatua ezagutzen lagunduko die. Gaia testuinguruan jartzeko asmoz, identitatearen, hezkuntza eta konpetentzia emozionalen eta garapen psikologikoaren oinarri teorikoan argituko dira. Dena den, txosten honen xede nagusia proposamen didaktikoa bera da.es_ES
dc.description.abstract[EN] Within the Basque Country, immigration has increased significantly in the past few decades and interculturality, therefore, as well. In this context and setting emotional education as our base, developing cultural identity and cross-identity in the Primary Education stage will help students identify their own identity, while learning to self-respect, accept and value the culture(s) acquired from their families and society. As a means to achieve this end, this report will set out a didactic proposal to work on cultural identity, basing all the contents on emotional education. This didactic proposal will help to analyse all the emotions felt and their cause. Thus, it will help the students in the second cycle of Primary School to know their own crossed identity. In order to contextualize the topic, the theoretical basis of identity, emotional education, emotional skills and psychological development
dc.description.abstract[ES] En la Comunidad Autónoma Vasca, la inmigración ha aumentado notablemente en las últimas décadas y la interculturalidad, por tanto, también. Dentro de ese contexto y poniendo como base la educación emocional, desarrollar la identidad cultural y la identidad cruzada en la etapa de Educación Primaria ayudará a identificar la propia identidad, además de aprender a autorrespetarse, aceptar y valor la(s) cultura(s) adquiridas(s) de la familia y de la sociedad. Para ello, a partir de la educación emocional, se expondrá una propuesta didáctica para trabajar la identidad cultural, desde los orígenes individuales hasta la actualidad. Esta propuesta didáctica, que ayudará a analizar en todo momento las emociones existentes y su porqué, ayudará al alumnado de segundo ciclo de Primaria a conocer su propia identidad cruzada. Con el fin de contextualizar el tema, se explicarán en la base teórica de la identidad, la educación y las competencias emocionales, y el desarrollo psicológico. No obstante, el objeto principal de este informe es la propia propuesta didáctica.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectLehen Hezkuntzaes_ES
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.subjecthezkuntza emozionalaes_ES
dc.subjectadimen emozionalaes_ES
dc.subjectkonpetentzia emozionalakes_ES
dc.subjectnortasun kulturalaes_ES
dc.subjectidentitate gurutzatuaes_ES
dc.subjectimmigrazioaes_ES
dc.subjectkulturartekotasunaes_ES
dc.subjectkultur aniztasunaes_ES
dc.subjecteducation
dc.subjectPrimary School Education
dc.subjectemotional education
dc.subjectemotional intelligence
dc.subjectemotional competences
dc.subjectcultural identity
dc.subjectcrossed identity
dc.subjectinterculturality
dc.subjectimmigration
dc.subjecteducación
dc.subjectEducación Primaria
dc.subjecteducación emocional
dc.subjectinteligencia emocional
dc.subjectcompetencias emocionales
dc.subjectidentidad cultural
dc.subjectidentidad cruzada
dc.subjectinterculturalidad
dc.subjectinmigración
dc.titleIdentitate gurutzatuekin hezkuntza emozionala lantzeko proposamen didaktikoa Lehen Hezkuntzanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-20T07:03:41Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister123705-924735-09
dc.identifier.gaurassign125300-924735


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record