Show simple item record

dc.contributor.advisorApiñaniz Fernández de Larrinoa, Estibaliz
dc.contributor.advisorAjuriaguerra Uribe, Maria José
dc.contributor.advisorIbarrondo, Miguel
dc.contributor.authorPradas Rubio, Gorka
dc.contributor.otherE.U.I.T. INDUSTRIAL - E I.T. TOPOGRAFIA -VITORIA
dc.contributor.otherGASTEIZKO INGENIARITZAKO U.E.
dc.date.accessioned2023-03-27T16:00:28Z
dc.date.available2023-03-27T16:00:28Z
dc.date.issued2023-03-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60509
dc.description80 p. – Bibliogr.: p. 80
dc.description.abstract[ES] El proyecto presentado muestra una memoria técnica sobre el proyecto del BEi sobre el cual se ha basado para desarrollar diferentes mejoras en el sistema, mejorando las frecuencias del servicio BEi, la calidad de servicio, la seguridad y la resiliencia del sistema.es_ES
dc.description.abstract[EUS] Bus Elektriko Adimentsua (hemendik aurrera, BEi) elektronika berritzaile garatua eta digitalizazio-ekarpen handiak izan dituen azpiegitura eta zerbitzuen proiektua da. Bus linea baten ustiaketan oinarritzen da, non abantaila ugari ditu aurreko zerbitzuarekiko, alegia, irisgarritasuna eta jasangarritasuna bere xede nagusia delarik. Informazio-sistemen garapen handiak izan ditu ere, bai billeteen salmentan, BAT-BARIK-MUGI txartelen erabilgarritasunean baita Ustiapenerako Laguntza-Zerbitzuan ere (ULZ) eta honek dakartzan aplikazioak bus linearen barruan: geltokien informazioa, autobusen iritsiera-denborak, gidarien eta inspektoreen arteko komunikabideak etab. BEi sistemak abantaila eta onura asko ekarri ditu, hala ikusiko da lan honetan: erabilera, ibilbide-denborak, maiztasunak, arreta-zerbitzua eta abar. Gradu amaierako lan honetan BEi sisteman ezarri ditudan hobekuntzak adieraziko dira. Egindako hobekuntza hauek azaltzeko, ezinbestekoa da BEi proiektuaren aurrekari guztiak lehenik ezagutzea. Azalduko da aurretik BEi proiektuaren memoria tekniko orokorra, informatikari eta hobekuntzei lotuta dagoen puntu guztiekin, baita Gasteizko partaidetza soziala eta Eusko Jaurlaritzaren oinarrizko prozesua, bai sozialki baita ekonomikoki. BEi proiektuaren atal guztiak azaltzen dira, non elektronikak eta informatikak garrantzia izan duen: autobusa, markesinak, azpiegiturak, seinaleztapena, karga elektrikoa eta azkenik, komunikabideak. Aurrekariak azaltzeko, BEi proiektuaren pleguak aztertu dira. Txosten honetan, BEi proiektuaren barruan egin diren ekarpenak azalduko dira, ustiaketa eta zerbitzuak hobetzeko egin diren neurriei begira, non aztertuko da nolako hobekuntzak ezarri diren bai iraupen-denboretan baita kalitatezko zerbitzuan, nolako sorrera izan duen proiektuak sozialki eta informatikoki ondorioztatzeko, helburuak gaindituz baita hobetuz ere..es_ES
dc.description.abstract[EN] The Smart Electric Bus (hereinafter BEi) is an infrastructure and services project that has been developed with innovative electronics and significant digitalisation contributions. It is based on the operation of a bus line, with numerous advantages over the old service, i.e. with accessibility and sustainability as the main objective, it has also had major developments in information systems, both in ticket sales, the availability of BAT-BARIK-MUGI cards, as well as in the Operational Assistance Service (SAE) and its application within the bus line: station information, bus arrival times, communications between drivers and inspectors, many benefits on this route, etc. In order to explain the improvements introduced in this work, it is essential to know all the background information. Previously, the general technical report of the BEi project will be presented, with all the points related to IT and improvements, as well as the social participation in Vitoria-Gasteiz and the basic process of the Basque Government, both socially and economically. All the sections of the BEi project are explained, in which both electronics and IT have played an important role: the bus, bus shelters, infrastructures, signalling, electrical charging and, finally, communications. For this purpose, tender reports have been analysed and specific summaries have been provided. This report will present the contributions that have been made within the framework of this project in terms of measures to improve operation and services, analysing the improvements implemented both in terms of duration times and quality of service, the generation that the project has had to deduce socially and in IT terms, exceeding objectives and even improving them.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subjectBEIes_ES
dc.subjectautobús eléctricoes_ES
dc.subjectautobus elektrikoaes_ES
dc.subjectfluxuakes_ES
dc.subjectbezeroakes_ES
dc.subjectTUVISAes_ES
dc.subjectdigitalizazioa
dc.subjectemaitzak
dc.subjectelectric bus
dc.subjectdigitalisation
dc.subjectresults
dc.titleKalitatezko zerbitzuko, segurtasuneko eta eraginkortasuneko hobekuntzak TUVISAren BEi sisteman. Mugikortasun efiziente eta jasangarriaren erronka digitalaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-09-05T10:34:52Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2022, el autor. Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
dc.contributor.degreeGrado en Ingeniería Informática de Gestión y Sistemas de Información
dc.contributor.degreeKudeaketaren eta Informazio Sistemen Informatikaren Ingeniaritzako Gradua
dc.identifier.gaurregister126604-870802-11es_ES
dc.identifier.gaurassign140540-870802es_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© 2022, el autor. Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)
Except where otherwise noted, this item's license is described as © 2022, el autor. Atribución-NoComercial-CompartirIgual (cc by-nc-sa)