Marketin digitaleko estrategia diseinatzea eta aplikatzea hezkuntza-teknologiako Startup batean
View/ Open
Date
2023-04-18Author
Sánchez Arrillaga, Nora
Metadata
Show full item recordAbstract
Gradu Amaierako Lan (GrAL) hau Marketin Digitala-ren testuinguruan garatuko da eta ikuspegi teorikoaz gain, praktikoa ere izango du. Alde batetik, arlo teorikoa garatzean Marketin Digitaleko kontzeptuak eta tresnak azalduko dira. Bestetik, ikuspegi praktikoa lantzeko hezkuntza-teknologiako startup baten eta lan honen zuzendariaren laguntzarekin, azaldutako teoria modu praktikoan enpresan aplikatuko da, gero emaitzak aztertuz.
Hitz gakoak: Marketin Digitala, hezkuntza-teknologia, startup. This Final Degree Project will be developed in the context of Digital Marketing and will have a theoretical and practical approach. On the one hand, in the development of the theoretical area, the concepts and tools of Digital Marketing will be explained. On the other hand, and with the help of an educational technology startup and the director of this work, the theory will be applied in a practical way in the company, subsequently analysing the results. To conclude the work, conclusions will be drawn about what has been done.
Keywords: Digital marketing, educational technology, startup.