Show simple item record

dc.contributor.advisorGaintza Jauregi, Zuriñe ORCID
dc.contributor.authorDe Sousa Rebollo, Naroa
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-05-10T16:56:15Z
dc.date.available2023-05-10T16:56:15Z
dc.date.issued2023-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/61066
dc.description.abstract[EU] Pertsonen jarrera negatiboak desgaitasuna duten pertsonak gizarteratzeko eta integratzeko oztopo nagusi bat dira. Jarrerak aldatu edo moldatu ahal direla ikusirik, lanaren helburua izan da ikertzea zer nolako jarrerak dituzten Lehen Hezkuntzako laugarren eta bosgarren mailako ikasleek ezgaitasunaren aurrean esku-hartze bat egin aurretik eta ondoren. Lan hau Sevillako eskola publiko batean burutu da 99 ikasleekin, euren artean 7 premia berezidun ikasleak direlarik. Ikerketarako CATCH galdetegia, gazteek desgaitasuna duten pertsonekiko dituzten jarrerak neurtzeko tresna, erabili da. Emaitzei dagokienean, desgaitasunarekiko sentikortasun handia ikusi da. Ondorio gisa, ezinbestekoa hartzen da HPB-ko ikasleak txikiak direnetik ikastetxe arruntetan eskolatzea eta gainerako ikaslekiko elkarrekintzaren sustapena garatzea.es_ES
dc.description.abstract[EN] People's negative attitudes or prejudice can be a major obstacle to the inclusion of people with disabilities. Knowing that attitudes can vary or be changed, the aim has been to investigate the attitudes of fourth- and fifth-year primary school pupils towards disability before and after carrying out an intervention. This work has been carried out in a public school in Seville, with 99 pupils (including 7 with SEN). The attitude research tool used was CATCH. This questionnaire is designed to measure young people's attitudes towards people with disabilities. Regarding the results, a high sensitivity to disability was observed. In conclusion, it is considered essential that students with SEN are educated in mainstream schools and that interaction with other students should be encouraged.es_ES
dc.description.abstract[ES] La actitud negativa o el prejuicio de las personas puede suponer un obstáculo principal para la inclusión de las personas con discapacidad. Sabiendo que las actitudes pueden variar o ser cambiadas, el objetivo ha sido investigar las actitudes del alumnado de cuarto y quinto curso de primaria hacia la discapacidad antes y después de realizar una intervención. Este trabajo se ha llevado a cabo en una escuela pública de Sevilla con 99 alumnas y alumnos (entre ellos 7 con NEE). La herramienta de investigación de actitudes ha sido CATCH, un cuestionario diseñado para medir las actitudes de la juventud hacia las personas con discapacidad. En cuanto a los resultados, en general se ha visto una alta sensibilidad hacia la discapacidad. Como conclusión, se considera imprescindible que el alumnado con NEE se escolarice en las escuelas ordinarias y que se promueva la interacción con el resto del alumnado.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectezgaitasunaes_ES
dc.subjectinklusioaes_ES
dc.subjectgela egonkorraes_ES
dc.subjectHPBes_ES
dc.subjectCATCHes_ES
dc.subjectjarrerakes_ES
dc.subjectjarrera aldaketaes_ES
dc.subjectdisabilityes_ES
dc.subjectinclusiones_ES
dc.subjectstable classroomes_ES
dc.subjectSENes_ES
dc.subjectCATCHes_ES
dc.subjectattitudeses_ES
dc.subjectattitudinal changees_ES
dc.subjectdiscapacidades_ES
dc.subjectinclusiónes_ES
dc.subjectaula establees_ES
dc.subjectCATCHes_ES
dc.subjectactitudeses_ES
dc.subjectcambio de actitudeses_ES
dc.titleEzgaitasunik gabeko ikasleen jarrerak ezgaitasuna duten ikasleen aurrean. Jarreren ikerketa esku-hartze baten ondorenes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T12:52:03Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2022, Naroa de Sousa Rebollo
dc.identifier.gaurregister122693-913374-09
dc.identifier.gaurassign119931-913374


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record